Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física
 Asignaturas
  Trabajo fin de Máster
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2019/20
Asignatura (*) Trabajo fin de Máster Código 652603307
Titulación
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física
Descriptores Ciclo Periodo Curso Tipo Créditos
Máster Oficial 2º cuatrimestre
Primero Obligatoria 6
Idioma
Castellano
Gallego
Modalidad docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Educación Física e Deportiva
Pedagoxía e Didáctica
Coordinador/a
Correo electrónico
Profesorado
Alsina Santasusana, Maria del Carmen
Arufe Giraldez, Victor
Carrera Lopez, Celso Carlos
Carretero García, Miriam
Fraguela Vale, Raul
Gómez Sánchez, Tania Fátima
Gonzalez Valeiro, Miguel Angel
López Villar, Cristina
Mato Vázquez, Mª Dorinda
Rodríguez Machado, Eduardo Rafael
Toja Reboredo, Maria Belen
Valverde Romera, Joaquina
Varela Garrote, Lara
Vazquez Lazo, Juan Carlos
Correo electrónico
m.alsina@udc.es
v.arufe@udc.es
celso.carrera@udc.es
miriam.carretero@udc.es
raul.fraguela@udc.es
tania.fatima.gomez.sanchez@udc.es
miguel.gonzalez.valeiro@udc.es
cristina.lopezv@udc.es
m.matov@udc.es
e.rodriguez.machado@udc.es
belen.toja@udc.es
joaquina.valverde@udc.es
lara.varela@udc.es
juan.lazo@udc.es
Web
Descripción general O TFM consistirá na realización dunha actividade académica que desenvolver o conxunto de competencias abordadas neste mestrado. Debe ser realizado individualmente por cada alumno/a baixo a dirección dun/ha profesor/a (director/a) e, como norma xeral, estará concibido para que o tempo total de dedicación do/a alumno/a sexa de 150 horas (6 ECTS). Neste traballo deben integrarse e desenvolverse os contidos formativos recibidos, así como as capacidades, competencias e habilidades adquiridas durante o período do máster, e en concreto: a capacidade para a búsqueda, xestión, organización e interpretación de datos relevantes- da súa área de estudo- co obxecto de emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica, tecnolóxica ou ética, e facilitar o desenvolvemento dun pensamento e xuizo crítico, lóxico e creativo.
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes