Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física
 Asignaturas
  Atención á diversidade na educación física
   Contidos
Temas Subtemas
BLOQUE I: Necesidades especiais de tipo anatómico-fisiolóxico. I.1.- Discapacidades derivadas da perda ou anormalidade dunha estrutura ou función: conceptos e clasificación.
I.2.- Características das discapacidades fisiolóxicas ou anatómicas.
I.3.- Necesidades educativas nas discapacidades fisiolóxicas ou anatómicas.
I.4.- Recursos para o ensino da educación física en persoas con discapacidade fisiolóxica ou anatómica.
BLOQUE II: Necesidades especiais de tipo psíquico e sensorial. II.1.- O marco legal de apoio ás persoas con discapacidade psíquica e discapacidade sensorial.
II.2.- Conceptos crave: discapacidade intelectual, trastornos de conduta, trastornos mentais, trastornos por déficit atencional e hiperactividade e discapacidade sensorial.
II.3.- Ideas fundamentais sobre o ensino da educación física para estas poboacións.
BLOQUE III: A educación física, a discapacidade e o medio natural. III.1.- As actividades na natureza como ferramenta de inclusión para o alumnado con discapacidade.
III.2.- Actividades no medio natural para alumnos/as con discapacidade física, psíquica e/ou sensorial.
BLOQUE IV: Ética e deontoloxía en educación física escolar e deporte. IV.1.- Moral e ética.
IV.2.- Inclusión e exclusión.
IV.3.- Ética e docencia.
IV.4.- Ética e investigación.
IV.5.- Código deontolóxico.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes