Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física
 Asignaturas
  Educación física e educación en valores
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais Actividades que se levarán a cabo antes de comezar calquer prosceso de ensinanza-aprendizaxe co fin de coñecer as competencias, intereses e ou motivacións que posee o alumnado para o logro dos obxectivos que se queren acadar, vinculados a un programa formativo. A través delas teremos información relevante que permita articular a docencia pra favorecer aprendizaxes eficaces e significativos, xa que parten dos saberes previos do alumnado.
Análise de fontes documentais Técnica metodolóxica que supón a utilización de documentos audiovisuais e/ou bibliográficos relevantes para a temática da materia con actividades específicamente deseñadas para el análise dos mesmos.
Traballos tutelados Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma do alumnado, baixo a tutela do profesor e utilizando escenarios variados ( académicos e profesionais) .Está referida prioritariamanete á aprendizaxe do "cómo faceras cousas" Constitue unha opción baseada na asunción polo alumnado da responsabilidades da súa propia aprendizaxe.
Sesión maxistral Exposición oral complementada co uso de medios audiovisuais e a introducción de algunhas cuestións dirixidas ós estudantes, coa finalidade de transmitir coñecementos e facilitar a aprendizaxe
Proba de resposta breve Ao longo do curso iranse expondo aos alumnos diversas probas ou traballos breves de aula para comprobar o seguimento dos contidos da materia. As probas poderanse facer individualmente ou en pequenos grupos. O resultado deste apartado da avaliación é a media das cualificacións obtidos nas probas realizadas durante o curso.
Saídas de campo Actividades desenvolvidas en espazos distintos ao contorno académico universitario habitual (espazos de espacial interese natural e/ou patrimonial para a realización de actividade física de forma interdisciplinar) relacionadas co ámbito de estudo da materia. Estas actividades céntranse no desenvolvemento de capacidades relacionadas coa observación directa e sistemática, a recollida de información, o desenvolvemento de propostas didácticas, a valoración de riscos e impacto ambiental de actividades realizadas con grupo de alumnos, etc.
Aprendizaxe colaborativa Desenvolveránse un ou varios traballos en pequeno ou gran grupo guiados polas docentes en varias sesións coa finalidade de potenciar o traballo autónomo do alumnado. Este traballo poderá involucrar a outras materias da mención en Educación Física.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes