Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física
 Asignaturas
  Innovación docente
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A3 A33 A34 C3 C4 Realización na clase dunha das tarefas que forman parte da proposta de innovación elaborada no traballo tutelado, con participación obligatoria de todo o alumnado tanto na presentación da experiencia de cada grupo como no desenvolvemento do resto das experiencias.

No caso de non ter acadada a asistencia requirida pactarase co profesorado unha data para a presentación por medios telemáticos.
30
Traballos tutelados A3 A8 A9 A20 A21 A26 A33 A34 C3 C4 C6 C8 Realización de todas as actividades implicadas no deseño dunha proposta de innovación de xeito grupal. A estrutura do traballo será presentada na clase asé como criterios de avaliación específicos.

70
 
Observacións avaliación

Convocatoria de  xullo

Rexirase polos  mesmos criterios que a 1ª  oportunidade.


 Integridade académica:

Os contidos incluídos no traballo deben estar apropiadamente referenciados ao longo do texto e no apartado de referencias usando as normas APA 7ª edición. O texto literal debe declararse usando as normas APA 7ª edición. No  parafraseo deben figurar as fontes orixe das ideas que se  re-elaboran. A presenza de fontes científicas no traballo é un signo de credibilidade que é requisito imprescindible para demostrar excelencia académica.

Recoméndase consultar

www.suagm.edu/umet/biblioteca/pdf/guiarevmarzo2012APA6 taEd.pdf

http://www.ugr.es/plaxio_ hum/0401 Prevencion. htm


Política  antiplagio:

As citas e referencias a calquera tipo de texto deben declararse, o uso de texto literal ou ideas doutros autores ou autoras  parafraseadas sen declarar a fonte supón o suspenso do traballo en aplicación do artigo 14.4 dá normativa académica de  avaliacións,  cualificacións e  reclamacións, aprobada polo  Consello de  Goberno  do 19 de  decembro de 2013,  na que se indica que “ na realización de  traballos, ou  plaxio e a utilización de material  non  orixinal,  incluído aquel  obtido a través de internet,  sen indicación expresa dá  súa procedencia e, se  é ou caso, ou permiso  do  seu autor/a,  poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso  na  actividade".

Recoméndase consultar:

http://www.ugr.es/plaxio_ hum/

http://blogbibliotecas.mecd.gob.es/2015/01/22/plaxio- academico/

Composición grupo e traballo individual:

Ao longo da realización do traballo e nas diversas convocatorias de avaliación pode haber variacións na composición dos grupos e no número de persoas que os compoñen segundo criterio do profesorado. Excepcionalmente pode decidirse a realización individual do traballo.


Asistencia:

A asistencia ás sesións presenciais é obrigatoria.

A cualificación final será a nota do traballo. Se o alumno/a non alcanza o 80% de asistencia non se avaliará o traballo realizado ao longo do curso e a cualificación será de non presentado.

O alumnado que na primeira oportunidade obtivese unha nota inferior a 5 deberá repetir o traballo. Se non alcanzou a porcentaxe de asistencia esixido deberá realizar un exame práctico ou elaborar un traballo de acordo co profesorado. Neste segundo caso, a cualificación final será a media ponderada das notas obtidas, debendo obter en cada parte un aprobado (5).


Dispensa académica de exención de asistencia

Aqueles alumnos/ as con dispensa académica de exención de asistencia serán avaliados do mesmo xeito que aqueles que non cumpran a asistencia do 80% das sesións presenciais. A nota final será a media das cualificacións obtidas, solicitándose en cada unha delas unha nota igual ou superior a 5 sobre 10 para aprobar a materia.


 Linguaxe non discriminatoria

É obrigatorio o uso dunha linguaxe correcta, respectuoso e inclusivo, evitando termos discriminatorios relativos ao xénero, a etnia, a procedencia social, a diversidade funcional, a orientación sexual, etc. O non cumprimento deste requisito carrexará consecuencias negativas na nota de ata un punto menos.


Transversalidade de xénero e  interculturalidad 

É altamente recomendable a inclusión da perspectiva de  xénero e a  interculturalidade  na  proposta de innovación.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes