Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Identifying Data | 2016/17 | |||||||||||||
Subject | Aprendizaxe e ensino dos módulos da especialidade de formación e orientación laboral | Code | 652606621 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatoria | 12 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences | ||
Analizar o funcionamento e organización dos centros onde se imparte a FP. | AJ5 AJ6 AJ7 AJ9 AJ10 AJ13 AJ34 |
||
Introducir o enfoque de xénero como contido nas programacións curriculares e levalo o traballo diario da aula. | AJ8 AJ11 |
CC4 |
|
Analizar a organización e funcións do departamento de FOL. | AJ5 AJ8 AJ9 AJ13 AJ15 AJ16 AJ26 |
||
Analizar os currículos dos módulos da especialidade de FOL para a súa posterior utilizaación na planificación currícular. | AJ15 AJ16 AJ17 AJ18 AJ23 AJ26 |
CC5 CC7 CC8 |
|
Realizar unha planificación curricular adaptada a un contexto concreto e coas estratexias e dinámicas de aula necesarias. | AJ15 AJ16 AJ19 AJ20 AJ21 AJ22 AJ23 AJ24 AJ25 AJ27 AJ30 AJ32 AJ34 |
CC1 CC3 |
|
Identificar as funcións do profesorado de FOL e calcular as súas retribucións. | AJ5 |
||
Analizar as condicións de acceso a condición de profesor no ensino público. | AJ5 |
||
Utilizar as TIC para obter e elaborar información no traballo de aula. | CC3 CC6 |
||
Valorar o papel do profesor de FOL como dinamizador da formación de cidadáns críticos implicados na loita contra as desigualdades e a inxustiza social. | AJ13 AJ26 AJ32 |
CC4 CC7 |
|
Identificar, analizar e clasificar a normativa aplicable na actividade docente na FP. | AJ6 AJ9 AJ13 AJ14 |
|