Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral
 Asignaturas
  Aprendizaje y enseñanza de los módulos de formación y orientación laboral
   Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Portafolio del alumno A19 A23 A24 A27 C1 C4 C6 C7 Os criterios de avaliación son :
- A amplitude das aprendizaxes
- Concreción e reflexión sobre as necesidades de formación
- A transferibilidade ó Practicum ( observación e deseño da praxe docente)
- Aportacións para a realización do TFM
25
Trabajos tutelados A32 A27 A25 A24 A23 A22 A21 A20 A19 A18 A17 A16 A15 A14 A13 A10 A8 C1 C3 C4 C5 C6 C7 Consiste no deseño dunha programación e dunha unidade didáctica. Para a súa avaliación proporcionanse dúas rúbricas, nas que se detallan as dimensións a avaliar, os niveis de logro e os criterios de cualificación. As rúbricas entreganse coa proposta de traballo tutelado.
Tamén se avalia a participación e contribución de cada unha das persoas do grupo. A través dun proceso de coavaliación, e de xeito consensuado, asígnase a cada membro do grupo unha porcentaxe (de 0 a 100). A cualificación obtida por cada unha das persoas do grupo é o resultado de aplicar esta porcentaxe sobre a cualificción obtida na programación e na unidade didáctica.
50
Solución de problemas A16 Relacionados co elaboración de nóminas e con outras temáticas dos módulos da especilalidade. Constitúe unha fórmula para afondar nalgúns dos contidos máis prácticos dos módulos da especialidade. 5
Presentación oral C1 C3 A presentación vai ser avaliada polo resto dos compañeiros e compañeiras a partir dunha rúbrica. 10
Prácticas a través de TIC C3 Consiste na construción dun marcador social e da propia contorna de aprendizaxe. Os criterios de avaliación para o marcador son o número de recursos armacenados, o seu nivel de descrición e valoración e o sistema de categorías e subcategorías utilizadas para a súa almacenaxe. Para a contorna persoal de aprendizaxe terase en conta o número de ámbitos, recursos e ferramentas incorporados e a análise e valoración realizada polo alumnado sobre a súa contorna persoal de aprendizaxe. O resto de prácticas TIC forman parte e serán cualificadas como parte do traballo tutelado. 10
 
Observaciones evaluación

PARTICIPACIÓN DO ALUMNADO NA AVALIACIÓN

Unha dás premisas é que ou alumnado participe non proceso de avaliación participando na delimitación dous criterios de avaliación e cualificación e como axente dá avaliación, a través de procedementos de auto e coavaliación. Por esta razón, vos criterios de cualificación e de avaliación poden ser modificados. 


COMPETENCIA LINGÜÍSTICA EN GALEGO 

A competencia lingüística en galego tamén vai ser obxecto de avaliación na presentación oral e nas actividades escritas grupais e individuais. Ou seu peso na cualificación final pode chegar atei 1 punto. 

ASISTENCIA
A asistencia ás sesións presenciais é obrigatoria. Ou alumnado con asistencia regular que ocasionalmente non acuda a unha sesión deberá de facer individualmente e entregar as actividades realizadas na aula. 
Non caso de non acadar ou 80% de asistencia a cualificación será de non presentado. 
Para as persoas con matrícula a tempo parcial e dispensa académica hai unha modalidade de avaliación específica. Antes do inicio dá materia teñen que solicitar unha titoría para establecer e ou proceso de seguimento. Ou exame terá un peso do 30%, a actividade de simulación do 60% e e as prácticas TIC do 10%. 


REQUIRIMENTOS PARA APROBAR A MATERIA 
A cualificación final será ou resultado dás puntuación obtidas nas actividades de avaliación. Para superar a materia é indispensábel obter a metade dá cualificación en cada unha dás actividades. Cando non realícese algunha dás actividades de avaliación a cualificación será non presentado. Na avaliación dá segunda oportunidade deberán de recuperarse as actividades non superadas.
É obrigatorio ou uso dunha linguaxe inclusiva. Ou non cumprimento deste requisito terá consecuencias negativas na cualificación, restando un punto. 

FALTA DE INTEGRIDADE ACADÉMICA
a) Ausencia de citación de fontes 
As citas e referencias a calquer tipo de texto deben declararse ao longo do texto e non apartado de referencias bibliográficas, utilizando as normas APA 6º edición. 
b) Plaxio
Ou plaxio será motivo de suspenso, en aplicación do artigo 14.4 dá normativa académica de avaliaicón dá UDC, que establece: " na realización de traballos, ou plaxio e a utilización de material non orixianl, incljido aquel obtido a través de internet, sen indicación expresa dá súa procedencia e, se é ou caso, ou permido do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade"

Normativa académica de avaliación, revisión e reclamación dá UDC: https://www.udc.é/export/sites/udc/normativa/_galeria_down/academica/Normas_avaliacion_revision_reclamacion_consolidado_l.pdf
http://www.educacion.udc.é/?pagina=propiedade-intelectual

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes