Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Datos Identificativos | 2016/17 | |||||||||||||
Asignatura | Proxectos de innovación e investigación educativa en formación profesional e orientación laboral | Código | 652606E31 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 2 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias | Descrición | Cualificación |
Portafolios do alumno | A25 A26 C3 C6 C7 | Informe de aprendizaxe no que o alumnado dará conta das aprendizaxes adquiridas. | 50 |
Presentación oral | C3 | Exposición do traballo tutelado | 10 |
Traballos tutelados | A25 A26 C6 | Análise e deseño dun proxecto de innovación ou investigación (actividade grupal) | 40 |
Observacións avaliación | |||
ACTUALIZACIÓN DO PERFIL PERSOAL
Como máis tardar, na terceira sesión de clase, todo o alumnado ha de pendurar unha foto actual no seu perfil na plataforma de moodel ASISTENCIA A asistencia ás sesións presenciais é obrigatoria. O alumnado con asistencia regular que ocasionalmente non acuda a unha aula deberá de facer individualmente a actividade correspondente. No caso de non acadar o 80% de asistencia, a cualificación será non presentado na primeira oportunidade. Na oportunidade de xullo haberá una proba con preguntas de carácter teórico e práctico. Tamén se poderá acordar a realización e seguimento de actividades que reforzen as aprendizaxes máis vinculadas ó saber facer. As persoas con matrícula a tempo parcial poderán acollerse a unha modalidade de avaliación específica. Para isto, cómpre solicitar unha titoría, antes ou inmediatamente despois do inicio da materia, co obxecto de establecer as actividades de avaliación e o proceso de supervisón e seguemento necesario para superar a materia. REQUIRIMENTOS PARA APROBAR A MATERIA A cualificación final será o resultado das puntuación obtidas nas actividades de avaliación. Para superar a materia é indispensábel obter a metade da cualificación en cada unha delas. Cando non se realice algunha, a cualificación será non presentado. Na segunda oportunidade deberán de facerse as actividades de avaliación non superadas. FALTA DE INTEGRIDADE ACADÉMICA Ausencia de citación de fontes As citas e referencias a calquera tipo de texto deben declararse,o uso de texto literal ou ideas doutros autores ou autoras parafraseadas sendeclarar a fonte supón o suspenso do traballo en aplicación do artigo 14.4 da normativa académica de avaliacións, cualificacións e reclamacións,aprobada polo Consello de Goberno do 19 de decembro de 2013: “na realización de traballos, o plaxio e a utilización de material non orixinal, incluído aquel obtido a través de internet, sen indicación expresa da súa procedencia e, se é o caso, o permiso do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na actividade" Os contidos incluídos nos traballos deben estar referenciados ao longo do texto e no apartado de referencias bibliográficas usando as normas APA 6ª edición. O texto literal debe declararse usando as normas APA 6ªedición. No parafraseo deben figurar as fontes orixe das ideas que se re-elaboran. Plaxio O plaxio en calqueira das actividades da avaliación será motivo de suspenso Falsificación de sinatura Asinar na folla de asistencia por unha compañeira ou compañeiro ausente será penalizado coa perda de avaliación continua Copiar nos exames O uso indebido de información durante osexames tamén será motivo de suspenso LECTURAS RECOMENDADAS Normativa académica de avaliacións, cualificacións e reclamacións: https://www.udc.es/export/sites/udc/normativa/_galeria_down/academica/Normas_avaliacion_revision_reclamacion_consolidado_l.pdf http://www.ugr.es/~plagio_hum/0401Prevencion.htm http://www.ugr.es/~plagio_hum/ http://blogbibliotecas.mecd.gob.es/2015/01/22/plagio-academico/ |
|