Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
6 Mestrado Universitario en profesorado de Educación Secundaria: Lingua e Literatura Galega e Lingua e Literatura Castelá
 Subjects
  Psychological Development and School Learning
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects A1 A2 A3 A4 A9 A10 A14 A27 A29 A30 A32 A33 A34 C1 C4 C7 Requirirán dunha exposición e defensa oral por parte do grupo encargado de cada tema. A valoración desta exposición rexerase polas directrices do Mestrado para a realización do TFM. 30
Case study A1 A2 A3 A4 A9 A10 A27 A29 A30 A31 C1 C4 C7 A realización correcta de cada caso proposto achegará unha puntuación á cualificación final. Cada caso correctamente resolto puntuará a porcentaxe correspondente do peso total. En caso contrario, non puntuará. 20
Objective test A1 A2 A3 A4 A10 A27 A30 C1 C3 C6 C7 Exame sobre os contidos teóricos expostos nas sesións maxistrais e sobre o dosier e outros materiais achegados polo profesor. Constará dun mínimo de 40 e un máximo de 160 preguntas, con 4 alternativas, das cales só 1 (unha) será correcta. Para a súa corrección aplícase a fórmula de corrección do azar, isto é, téñense en conta os erros e as omisións que se produzan. 40
Workbook A1 A2 A4 A10 A27 A29 A30 C4 C7 Valorarase o nivel de profundización e a capacidade de reflexión do alumnado sobre cada lectura proposta. 10
 
Assessment comments

Tanto a realización da proba obxectiva como a dos traballos tutelados (e a súa correspondente exposición e defensa) considéranse obrigatorias para superar a asignatura. As cualificacións obtidas nestes apartados sumaranse ás obtidas nos restantes (estudo de casos e lecturas). Considérase aprobada a asignatura a partir de cinco (5). Calquera puntuación inferior supón a cualificación de Suspenso. A non realización dun ou ambos apartados obrigatorios supón a cualificación de Non Presentado.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes