Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
6 Mestrado Universitario en profesorado de Educación Secundaria: Lingua e Literatura Galega e Lingua e Literatura Castelá
 Asignaturas
  Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria
   Contidos
Temas Subtemas
Parte de Lingua e literatura castelá
(Prof. Pablo Cano López)
1. LIMIAR: REPASO DE CONCEPTOS FUNDAMENTAIS
1. 1. A noción de currículum
1. 2. Os niveis de concreción curricular no sistema educativo español
2. O DOCENTE PLANIFICA
2. 1. A programación de aula: que é?, que criterios presiden a súa elaboración?
2. 2. As unidades didácticas: que son?, como se deseñan?, cales son as condicións xerais que deben satisfacer?
3. O DOCENTE OBSERVA E VALORA
3. 1. Ideas: a avaliación
3. 1. 1. Concepto e tipos
3. 1. 2. Obxectivos, criterios e instrumentos
3. 2. Actos: que e como adoitamos avaliar os docentes de Lingua castelá e literatura?
3. 3. Propósitos: que e como debemos avaliar os docente de Lingua castelá e literatura
4. APÉNDICE: DE GRADUADO EN LINGUA E LITERATURA CASTELÁ A TRABALLADOR DO ENSINO
4. 1. O estatus laboral do docente na escola pública española
4. 2. Vías de acceso ao exercicio profesional
Parte de Lingua e literatura galega
(Prof.ª Montse Muriano Rodríguez)
1. CUESTIÓNS PREVIAS SOBRE O ENSINO DA LINGUA E A LITERATURA NO CONTEXTO SOCIOLINGÜÍSTICO GALEGO.
1.1. Avaliamos as nosas competencias.
1.2. Exploramos recursos. As TIC ao servizo do docente e do alumnado.
1.3. Coñecemos o marco lexislativo do ensino secundario en Galicia.
2. A PROGRAMACIÓN EN LINGUA E LITERATURA GALEGA
2.1. A programación no ámbito editorial.
2.2. A programación dos departamentos de lingua e literatura galega dos centros.
3. A PRODUCIÓN DE TEXTOS ESCRITOS NA AULA. O OBRADOIRO LITERARIO
3.1. O obradoiro literario no currículo.
3.2. Planificación do obradoiro.
3.3. Avaliación do obradoiro.
4. APROXIMACIÓN METODOLÓXICA E INCORPORACIÓN DA LITERATURA INFANTIL E XUVENIL NA AULA.
4.1. A literatura infantil e xuvenil como parte do currículo?
4.2. Propostas de animación á lectura na aula de secundaria e bacharelato.
4.3. Análise de experiencias reais e os seus resultados.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes