Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
6 Mestrado Universitario en profesorado de Educación Secundaria: Lingua e Literatura Galega e Lingua e Literatura Castelá
 Asignaturas
  Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Obradoiro A20 A21 A24 A27 C1 C3 C4 C6 A asistencia regular —isto é, a presenza na aula durante, polo menos, o 80% das horas lectivas— é condición necesaria para obter a mínima puntuación correspondente a este apartado (a máxima ascende a 1 punto). 10
Traballos tutelados A20 A21 A24 A27 C1 C3 C4 C6 Nada que engadir ao que dixemos no apartado de «Metodoloxía». 90
 
Observacións avaliación

– Instrucións para o alumnado ordinario

  • A modalidade de avaliación Obradoiro + Traballos tutelados require a asistencia ao 80 % das horas lectivas. O/a estudante que incumpra esta condición deberá someterse a unha proba final que terá lugar en data e hora fixadas no calendario oficial do Mestrado.
  • As actividades —tanto as presenciais como as que se leven a cabo fóra do horario lectivo— poderán ser de autoría grupal ou individual, segundo o determine o profesorado.
  • Os/as estudantes con dispensa deben dar a coñecer a súa situación ao profesorado ao longo da primeira semana de clase (ou, se non fose posible, nun prazo non superior a 7 días a contar dende a data de concesión).
  • A modalidade de avaliación Obradoiro + Traballos tutelados require a realización —de xeito individual— de todas as tarefas que se propoñan ao longo do curso, e a súa entrega nas datas que fixe o/a docente. De non entregaren nas datas sinaladas, os/as estudantes deberán someterse á proba final, da que dependerá o 100 % da súa cualificación.
– Instrucións para a totalidade do alumnado
  • Os traballos entregaranse sempre por vía telemática. 
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes