Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
6 Mestrado Universitario en profesorado de Educación Secundaria: Lingua e Literatura Galega e Lingua e Literatura Castelá |
Asignaturas |
Innovación docente |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2018/19 | |||||||||||||
Asignatura | Innovación docente | Código | 652608E41 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Primeiro | Obrigatoria | 2 | |||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias do título | ||
Concebir a innovación educativa como unha actitud profesional imprescindible para respostar ás esixencias formativas da sociedade do coñecemento e aplicar a "sustancia espiritual" das TICs á enseñanza. | AP3 AP8 AP9 AP26 |
CM3 CM6 CM8 |
|
Comprender que a innovación no escenario da sociedade rede trascende a especificidade de cada área de ensinanza e busca superar as tradicionais barreiras entre o profesorado, o profesorado e o alumnado, entre o centro educativo e a comunidade e entre a “escola” e a vida. | AP3 AP8 AP9 AP26 |
CM3 CM6 CM8 |
|
Asociar a innovación coa investigación permanente para que a escola incorpore á ensinanza os retos que ten a humanidade e o noso planeta: o xiro dixital e a democratización do coñecemento, a diversidade e a interculturalidade, as novas relacións de xénero, a xustiza social e a sostenibilidade. | AP3 AP8 AP9 AP26 |
CM3 CM6 CM8 |
|