Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
9 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Música
 Asignaturas
  Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e Avaliación
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Aprendizaxe colaborativa A20 A22 C7 C8 Feed de Autoavaliación (memoria) dos obradoiros realizados na aula, a título individual (Prf. Vicente Castro): 66.7%
- O Feed será complementado a través da aula virtual (moodle).
- A falta de asistencia aos obradoiros (alumnado con dispensa académica) será paliada a través de lecturas específicas proporcionadas, a efectos de poder cubrir o Feed.

Desenvolvemento dunha actividad de Creatividade Musical en grupos de traballo (Prf. Vicente Castro): 33.3%
- A xustificación curricular e descripción metodolóxica por escrito da proposta será entregada a través da aula virtual (moodle).
- Efectuarase unha única entrega por grupo de traballo.
30
Traballos tutelados A25 A26 A27 A28 A30 C1 C2 C3 C4 C6 Desenvolvemento dunha Unidade Didáctica en grupos de traballo (Prfa. Rocío Chao): 100%
- A entrega da actividade realizarase a través da aula virtual (moodle).
- Efectuarase unha única entrega por grupo de traballo.
20
Presentación oral A28 C1 C2 C3 C4 Posta en práctica dunha actividade de Creatividade Musical en grupos de traballo (Prf. Vicente Castro): 25%
- Requírese da participación activa de todos os integrantes durante a experiencia na aula.
- A falta de asistencia á experiencia (alumnado con dispensa académica) será paliada a través dunha exposición telemática ao profesor e/ou ao resto do alumnado.

Orfeización, clase invertida e percusión corporal (Prf. Aurelio Chao): 75%
- Requírese da participación activa de todos os integrantes durante a experiencia na aula.
40
Aprendizaxe servizo A15 A16 A17 A18 A19 A20 A21 A22 A25 A26 A27 A28 A30 C1 C2 C4 C6 C7 C8 Desenvolvemento da planificación metodolóxica da proposta de Aprendizaxe e Servizo (ApS) na materia "Deseño e Desenvolvemento Curricular na Educación Musical: a Metodoloxía e Avaliación" (Prfa. Rocío Chao): 100%
- A súa avaliación levarase a cabo a través da Unidade Didáctica.
- A falta de asistencia durante a planificación metodolóxica da proposta de Aprendizaxe e Servizo (alumnado con dispensa académica) será paliada a través dun breve traballo escrito relativo á devandita metodoloxía no ámbito da ensinanza musical.
10
 
Observacións avaliación

Para superar a asignatura é necesario aprobar cada un dos apartados anteriores. No caso contrario non se fai media. A asistencia ás clases presenciais é obrigatoria. O alumnado, individualmente ou en pequeno grupo (como máximo 2/3 alumnos/as) entregará, unha vez rematadas as clases presenciais, o traballo realizado. Se o estudante non chega a unha asistencia do 80% das clases presenciais; deberá ser avaliado, ademáis de polo mesmo que todo o alumnado, por unha proba individual. Neste caso, terá un peso do 60% e o traballo terá unha ponderación do 40%, esixíndose en cada unha delas unha nota igual ou superior a 5 sobre 10.



















Como
consideración xeral, terase especialmente en conta, tanto nos exames como nos
traballos, as deficiencias ortográficas de puntuación e acentuación, así como
unha redacción inconexa ou inadecuada, deficiente presentación, excesivo número
de tachaduras, etc. Todo elo suporá a redución de puntos sobre a nota obtida.
No caso
no que o profesorado detecte realización fraudulenta (plaxio) das probas de
avaliación, a cualificación axustarase ao establecido no artigo 14.4. Normas de
avaliación, revisión e reclamación das cualificacións dos estudos de grao e
mestrado universitario: "Na realización de traballos, o plaxio e a
utilización de material non orixinal, incluído aquel obtido a través da
internet sen indicación expresa da súa procedencia e, se é o caso, ou permiso
do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na
actividade. Todo iso sen perxuízo das responsabilidades disciplinarias ás que
puidese haber lugar tras o correspondente procedemento".
Nesta
materia, se o profesorado detecta plaxio nalgún traballo, suporá un
0 na cualificación. No caso de reiteración, darase traslado á Comisión
Académica para a toma de medidas oportunas.

Farase
especial fincapé no cuidado do medio ambiente en pro dunha educación e
sociedade sostible. Os traballos serán enviados exclusivamente telemáticamente,
e de non ser posible, nos documentos impresos non se empregarán plásticos,
elixirase a impresión a dobre cara e papel reciclado, evitando imprimir
borradores.

Débese
facer un uso sustentábel dos recursos e a prevención de impactos negativos
sobre o medio natural. Débese ter en conta a importancia dos principios éticos
relacionados cos valores da sustentabilidade nos comportamentos persoais e
profesionais. Para elo, sempre que sexa posible na elaboración dos traballos
empregarase material de reciclaxe e evitarase o emprego de materiais de
plástico na entrega dos mesmos.

Evitaráse
a discriminación por razón de xénero e proporanse accións e medidas para
corrixilas. Usarase linguaxe non sexista.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes