Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Subjects
  Theory of Education
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Supervised projects B4 B9 B10 B12 B14 B16 B18 B22 B23 B24 C7 C8 Group work that integrates the contents of the subject around the design of a service learning project, fostering the connection between theoretical reflection and educational practice.
The elaboration of the project also involves the oral presentation of the work, which will represent 10% of the total grade of the subject, and which will be carried out in an exhibition session.
30
Student portfolio A5 B4 B9 B10 B12 B14 B1 B2 C8 C1 Virtual portfolio which collects those activities proposed by the teacher in each topic. 20
Mixed objective/subjective test A1 A4 A6 A13 A19 A27 A28 A31 C1 C2 It aims to determine the achievements of students in objective terms. It consists of a first part of closed answer questions (association, multiple answer, etc.) or short (complete, short answer); and a second part of the essay-type response. 50
 
Assessment comments

1.- Para poder sercalificado/a e avaliado/a é necesario ter entregado todos os traballosesixidos. De faltar algunha das partes, o alumno/a figurará como NONPRESENTADO/A ao non poder ser avaliado na totalidade das propostas deaprendizaxe.

2.- Para superar a materia é imprescindible ter superadas todas as probas. En caso contrario, a cualificaciónserá a da proba suspensa. Gardaranse as partes aprobadas durante a convocatoria anual.

3.- A asistencia e participación activa e esixente nas dinámicasde aula serán consideradas de forma positiva no proceso de avaliación.

4.- Calquera circunstancia persoal que poida alterar o seguimentoda materia por parte do alumnado deberá ser comunicada ao inicio do cursopara a súa oportuna e axeitada consideración. Para o alumnado que, por razóns debidamente acreditadas ,non poida ter unha asistencia sistemática e o faga a tempo parcial,establécense criterios de avaliación adecuados, en cada caso, ás súascircunstancias, garantindo a igualdade de oportunidades. Criterios deavaliación:

  • Recensión e exposición oral dun dos libros da bibliografíabásica, que deberá ser acordado co profesor/a a inicios de curso para aconvocatoria de xaneiro, e a inicios do segundo cuadrimestre para aconvocatoria de xullo (30%).
  • Proba mixta (70%).

5.- Para acollerse á modalidade presencial, cómpre terunha asistencia mínima do 80%.

6.- Seguindo as indicacións da Vicerreitoría de Planificación Académica e Innovación Docente, infórmase de que quen na realización de traballos cometa plaxio ou a utilización de material non orixinal, incluido aquel obtido a través de internet, sen indicación expresa da súa orixe e, se é o caso, o permiso do seu autor/a, será cualificado con “suspenso” (nota numérica 0) na convocatoria correspondente do curso académico, tanto se a comisión da falta se produce na primeira oportunidade como na segunda. Para isto, procederase a modificar a súa cualificación na acta de primeira oportunidade, se fose necesario.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes