Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Socioloxía da educación
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Traballos tutelados A24 A57 A62 B2 B4 B5 B11 B19 B20 B22 C6 C8 Os alumnos levarán a cabo a longo do cuatrimestre a elaboración dun cartafol de traballo "tutelado" de carácter sociológico en materia educativa. A súa realización por grupos reducidos culminará con la exposición oral dos contenidos diseñados para os distintos apartados que constituíron o devandito traballo.
A realización e presentación deste cartafol de traballo xunto coa realización e entrega de las demás prácticas a realizar durante o cuatrimestre constituirán el 50% de la nota final de la asignatura.
25
Simulación A8 A27 Descrita no paso 5 de metodoloxías 5
Obradoiro B3 C1 C8 Descrito no paso 5 de metodoloxías 5
Presentación oral B10 B11 B12 B13 B17 Descrita no paso 5 de metodoloxías 5
Aprendizaxe colaborativa A26 A44 B1 B5 C7 Descrita no paso 5 de metodoloxías 10
Proba mixta B10 C1 Proba de exámen explicada no apartado correspondente de metodoloxías. Cada unha das preguntas ou tarefas a cumplimentar serán correxidos e puntuados según as respostas ou solucións se adecúen os coñecementos que deberían ter conqueridos. 50
 
Observacións avaliación

O *estudantado da materia terá que entregar unha ficha en formato papel á profesora, cunha foto actualizada e datos personais do alumno ou da alumna.

O longo do cuatrimestre terán lugar sesións de exposición oral nas que a profesora explicará o contido teórico da asignatura, combinadas coas correspondentes clases de docencia e explicacións para os grupos pequenos/"interactivos" nas que ó alumnado levarán a cabo as correspondentes prácticas e desenvolverán as metoloxías primeiro con ensaios e asesoramento presencial de xeito titorizado e dirixido pola profesora. A evaluación da asignatura terá en conta un seguimento activo por parte do alumnado dos contidos desenvolvidos (asistencia, participación na aula, colaboración e implicación no traballo das prácticas, etc.), así como una proba de examen para a superación da parte teórica da asignatura donde se valorarán os coñecementos xerais adquiridos. O conxunto das prácticas desenvolvidas contribuirán nun 50% á nota final y a proba de exámen o restante 50%. Ambas partes teñen que estar superadas para poder realizarse o cálculo da nota media.

As prácticas desenvolvidas en grupos conformarán un informe final que se ten que entregar ó final do cuatrimestre, antes da proba oral, de xeito que todalas actividades, tarefas e traballos a realizar ó longo do cuadrimestre serán contabilizados para a calificación final.

A preparación da proba a examen da parte teórica farase a partir dos apuntes que o alumnado teña tomado e elaborado a partir da súa asistencia as clases e dos manuais da asignatura recomendados por la profesora, así como dos contenidos das Fontes de información de esta guía.

Para o alumnado que (por motivo debidamente acreditado) non concurra á aula coa responsabilidade, asiduidade e constancia que requiere o seguimento e debida realización das prácticas da asignatura, é dicir, que non leven un seguimiento asiduo e activo da materia, poderán examinarse a través dunha proba de preguntas-tema a través de respostas debidamente elaboradas e conforme ó temario da asignatura (que se traballará a partir das fontes bibliográficas) na convocatoria correspondiente dos contidos desenvolvidos no programa da asignatura, pudiendo obter a través de esta proba sólo un 5 como calificación máxima. Previamente terá que ter traballada unha recensión bibliográfica coas indicacións das lecturas dadas pola profesora en titorías e entregada coa dimensión e nas datas fixadas pola profesora (esta recensión será avaliada sobre 2,5 puntos como máximo).

A nota aprobada das prácticas se reservará para entrar a promediar coa calificación da proba mixta de evaluación (aprobada) obtenida a través da recuperación de xullo. Si non se teñen aprobadas as prácticas sólo se evaluará en xullo a través do exámen explicado no párrafo anterior.

*Os criterios e a planificación desta guía docente son de carácter orientativo, considerando a heteroxeneidade do alumnado e segundo o criterio da profesora poderán ser obxecto dalgunha adaptación para superar casuística específica e debidamente xustificadas do alumnado. Todo isto deberá ser debidamente informado e xustificado á profesora no horario de titorías fixado para ser tratadas as excepcións á norma e explorar e poder entón decidir as posibibles adaptacións ou non das casuísticas irregulais.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes