Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Investigación e avaliación da calidade de proxectos educativos
   Contidos
Temas Subtemas
Bloque I. Conceptualización da investigación, avaliación e calidade Tema 1. O proceso de investigación educativa
1.1. Conceptualización
1.2. Formulación do problema
1.3. Revisión da literatura/bibliografía
1.4. Hipóteses e variables
1.5. As variables
1.6. A mostra
1.7. Técnicas de recollida da información
1.8. Técnicas de análise de datos
1.9. Conclusións
1.10. O informe de investigación

Tema 2. Aproximación ao concepto de avaliación
2.1. Evolución do concepto
2.2. Definición de avaliación educativa
2.3. Tipoloxía de avaliación
2.4. Obxectivos e funcións da avaliación

Tema 3. Aproximación ao concepto de calidade educativa
3.1. Evolución do concepto
3.2. Aproximación ao concepto de calidade educativa
3.3. Tipoloxías
3.4. Os sistemas de xestión de calidade total
3.4.1. A xestión por procesos
Bloque II. Técnicas de recollida da información Tema 4. Técnicas de recollida da información
4.1. Técnicas de observación
4.2. Técnicas sociométricas
4.3. Técnicas biográficas
4.4. Técnicas grupales
4.5. Escalas de actitude
4.6. Probas
Bloque III. Metodoloxía observacional Tema 5. Técnicas de observación
5.1. Observación directa simple
5.2. Observación directa experimental
5.3. Observación documental
5.4. Observación por encuesta
Bloque IV. Análise da información e elaboración do informe Tema 6. Técnicas de análise de datos
6.1. Clasificación dos datos
6.2. Análise de datos
6.3. Conclusións

Tema 7. O informe de investigación
7.1. Aspectos a ter en conta para a súa elaboración
7.2. Contido e presentación formal
Bloque V. Modelos para a avaliación de calidade de centros e proxectos educativos. Tema 8. Modelos de avaliación
8.1. Modelos de avaliación das organizacións
8.2. Modelos de avaliación desde un punto de vista epistemolóxico e metodolóxico
8.3. Modelos humanísticos, fenomenológicos ou subxectivistas
8.4. Modelos holísticos

Tema 9. Modelos de xestión de calidade
9.1. Modelo de control de calidade global da empresa
9.2. Modelo do Premio Deming á calidade
9.3. Modelo de Malcolm Baldrige
9.4. Modelo Europeo de Xestión de Calidade
9.5. Modelo Iberoamericano de Excelencia na Xestión

Tema 10. Tipos de proxectos educativos
10.1. Proxecto Educativo do Centro
10.2. Proxecto Curricular do Centro
10.3. Proxecto Curricular de Etapa
10.4. Proxecto Curricular de Ciclo
10.5. Programacións Didácticas de Ciclo
10.6. Programacións de actividades e tarefas -Programacións de Aula-
10.7. Outros plans/programas/proxectos
10.7.1. Plan de Atención á Diversidade
10.7.2. Plan de Orientación e Acción Tutorial
10.7.3. Programa Anual de Formación do Profesorado
10.7.4. Programación Xeral Anual
10.7.5. Plan de Convivencia
10.7.6. Proxecto Lingüístico
10.7.7. Proxecto lector
10.7.8. Plan das TIC
10.7.9. Plan do Período de Adaptación

Tema 11. Avaliación de Proxectos Educativos
11.1. A avaliación da calidade nos centros educativos. Tipoloxía.
11.2. Avaliación da calidade na educación infantil
11.3. Plan de mellora
11.3.1. Criterios, ámbitos e indicadores
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes