Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Educación inclusiva y multicultural |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Educación inclusiva y multicultural | Código | 652G01011 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 1º cuatrimestre |
Segundo | Formación Básica | 6 | ||||||||||
Idioma |
|
|||||||||||||
Modalidad docente | Presencial | |||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Pedagoxía e Didáctica |
|||||||||||||
Coordinador/a |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
|||||||||||
Web | ||||||||||||||
Descripción general | A materia enfócase na construción crítica dunha educación xusta e igualitaria para os membros máis novos da nosa sociedade e os que representan unha diversidade posteriormente excluida dos espazos educativos. As grandes liñas de estudo inclúen: - Formas de representación e participación igualitaria na etapa de Infantil - Prexuízos, estereotipos, racismo, xenofobia, homofobia, ableismo, e outros tipos de discriminación e exclusión nas institucións escolares - Modelos de educación multicultural e intercultural -O modelo social de discapacidade -Conceptos de inclusión e integración, incluíndo unha análise critica dos discursos oficiais e públicos sobre ditos procesos - Atención á diversidade cultural e funcional, visións comunitarias fronte as deficitarias - Estratexias didácticas de educación inclusiva e multicultural na etapa de Educación Infantil | |||||||||||||
|
||||||||||||||
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías |
|