Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Deseño de ambientes de aprendizaxe, materiais e recursos didácticos
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B17 Os grupos de traballo procederán a realizar presentacións orais dos aspectos fundamentais dos Traballos Tutelados. Esta actividade de aprendizaxe será necesaria para recoller o nivel de participación e terá peso na avaliación de maneira que dita presentación ten que obter unha valoración positiva. 1
Sesión maxistral A1 A5 A6 A9 A10 A12 A13 A19 A21 A23 A28 A30 A32 B1 B3 B6 B9 B10 B13 B14 B15 B17 B24 C4 Os estudantes deberán asistir e participar nas sesións maxistrais, para poder participar na opción A que se presenta como unha das modalidades de avaliación nas observacións. 1
Traballos tutelados A1 A5 A6 A9 A10 A12 A13 A19 A21 A23 A28 A30 A32 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B22 B24 C4 C6 C7 C8 Os Traballos Tutelados desenvolveranse ao longo de todo o cuadrimestre a partir dun tema elixido. Os traballos serán levados a cabo en grupo. O traballo virá desenvolver un esquema cos diversos apartados.
É condición imprescindible aprobar o traballo tutelado e a presentacións orales para que a cualificación alcanzada na proba ensaio sexa considerada.
Para ser considera a proba ensaio, haberán de responderse todas as preguntas do contido da materia

49
Proba de ensaio A1 A5 A6 A9 A10 A12 A13 A19 A21 A23 A28 A30 A32 B1 B2 B3 B5 B6 B7 B9 B10 B11 B13 B14 B15 B16 B17 B22 B24 C4 C6 C7 C8 Consistirá nunha proba sobre os contidos teórico-prácticos da materia. Esta proba versaría sobre as lecturas individuais realizadas, o traballo tutelado grupal e sobre os contidos traballados nas clases. É condición imprescindible superar esta proba para que o traballo tutelado e a presentación oral sexan considerados para a súa cualificación. 49
 
Observacións avaliación
A avaliación contempla dúas opcións que barallará a profesora en función dá participación do alumnado: 

PRIMEIRA OPORTUNIDADE:

OPCIÓN A: alumnado que participa en sesións maxistrais; traballo tutelado, exposición oral e proba de ensaio. Esta opción estará destinada ao alumnado que participa nas actividades propostas: clases maxistrais, seminarios, estudos de caso, lecturas, discusións dirixidas, traballos tutelados. Na proba ensaio valorarase as competencias desenvolvidas a través dá presenza nas clases incorporando unha pregunta acerca dos contidos e actividades implementadas nas mesmas. Esta proba contará tamén cunha pregunta na cal se valorará a participación individual no traballo grupal. De igual forma, valorarase as competencias adquiridas a través dás lecturas realizadas non curso. As exposicións orais dos traballos profundarán no desenvolvemento de competencias da titulación de Grao de Educación Infantil.Cada unha destes aspectos terá o peso que se lle asignou en cada unha das metodoloxías.

A realización dos traballos monográficos grupales esixirá de períodos de tempo de traballo presencial co docente e os compañeiros, e implicarán unha participación obrigatoria por parte dos estudantes nas clases maxistrais e interactivas. Será a dinámica de desenvolvemento destes proxectos e en xeral, o plan de traballo da materia, os elementos que configuren tales períodos. A cualificación virá configurada polo resultado do traballo tutorizado grupal e un exame específico que incorporará o conxunto de lecturas de curso e de cuestións relacionadas coas clases e os traballos grupales. A porcentaxe que un estudante queda dispensado de asistencia será dun vinte por cento. De producirse tal porcentaxe pasará a ser considerado como de dedicación a tempo parcial.

OPCIÓN B: o alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia deberá realizar tamén un traballo monográfico e unha proba ensaio específica. Neste caso, realizarase unha proba de ensaio específica que teña en conta as súas circunstancias. Realizará ademais un traballo monográfico individual que haberán de expoñer na data que sexa fixada. A ausencia nas clases maxistrais será compensada con lecturas extras cuxo contido formará parte dá proba ensaio.Cada unha destes aspectos terá o peso que se lle asigna a cada unha das metodoloxías.

O alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia deberá contactar coa profesora ao longo das tres primeiras semanas do comezo do cuadrimestre, co fin de poder obter as orientacións pertinentes para poder conseguir unha avaliación positiva no desenvolvemento da materia de Deseño de ambientes de aprendizaxe, materiais e recursos didácticos. 

SEGUNDA OPORTUNIDADE


Tanto os estudantes presenciales como aqueles con
recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica terá que
realizar unha proba exame específica diferenciada en función de ser estudante
presencial, dedicación a tempo parcial ou con dispensa académica. A nota
configurarase facendo a media entre a cualificación obtida no traballo
monográfico e a conseguida no exame.

Observacións:

Recoméndase os envíos dos
traballos telemáticamente e de non ser posible, no útilizar plásticos, elixir a
impresión a doble cara, empregar papel reciclado e evitar imprimir borradores.

Débese facer un uso sostible dos
recursos e a prevención de impactos negativos sobre o medio natural.

Débese ter en conta a importancia
dos principios éticos relacionados cos valores da sosenibiliade nos
comportamentos persoais e profesionais.

 

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes