Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Intervención psicolóxica no contexto familiar
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Proba de resposta múltiple A11 A14 B20 C1 C2 Se fará en examen tipo test con tres alternativas de resposta na que so unha é correcta e donde restan errores. 40
Presentación oral B17 B19 C1 C2 Se valorará o dominio do tema, da linguaxe expositiva, a capacidade didáctica e o dominio das novas tecnoloxías. 20
Estudo de casos A11 A32 B2 B6 B15 B22 En pequenos grupos deberán discutir sobre a maneira de abordar o caso e presentar por escrito as súas propostas/respostas. 15
Simulación A10 A12 B2 B6 B7 B8 B16 B18 Os alumnos serán evaluados según a súa execución no xogo de roles. Nota: "Alumnos" se refire a homes e mulleres. 25
 
Observacións avaliación

ALUMNADO ASISTENTE:

Se considera asistente ó alumnado que asiste ás clases interactivas na aula e que fai a presentación oral virtual. A presentación oral a farán a través de Moodle realizando unha grabación da presentación. Será unha presentación grupal. Este alumnado deberá, por tanto, facer a súa presentación, facer o seu exame específico, presentar o estudio de caso según indique a docente responsable e traballar nas simulacións na aula. A matrícula de honra se concederá a partir de 9,5. Para solicitala se fará un escrito razoado dirixido á docente da asignatura. Pode enviarse a través de correo electrónico.

A calificación do alumnado asistente depende do cálculo de xogo de roles, estudo de caso, exame e presentación oral. A nota ha de ser de 5 para ter aprobado pero contando coas aportaciones de cada un dos apartados de evaluación.  Cando a asistencia ás clases interactivas sexa menor do 80%, poderá incorporarse ás actividades da aula pero fará o exame como alumno/a non presencial. E poderá facer a simulación na aula ou facer a actividade fixada para o alumnado con dispensa.

ALUMNADO NON ASISTENTE: Se considerarán como tales aqueles que se acollan á modalidade non presencial (con dispensa) e aqueles que non cheguen ó 80% de asistencia ás clases interactivas. A súa calificación dependerá da nota do exame, que será específico para este alumnado.

O exame será tipo test e nel se incluirán preguntas de todo o dado na materia, tanto nas clases teóricas como nas interactivas.

Se considera aprobado so a partir de 5. O exame é o 75% da nota. O 25% restante é o traballo de simulación ou de estudo de caso.

Docencia non presencial. En caso de confinamento ou imposibilidade de impartir ás clases interactivas, o calquera outra circunstancia sobrevida, o alumnado asistente fará o seu exame a distancia a través de Moodle. A exposición a fará a través de Moodle realizando unha grabación da presentación como na opción presencial. O xogo de roles e o estudo de caso se agruparán en unha única avaliación, de modo que xogo de roles e estudo de caso suporán o 40% da nota e se indicarán as actividades que deberán realizar e cómo deberán facelas non presencialmente.
No caso do alumnado con dispensa farán o seu exame específico como non asistentes a distancia a través de Moodle ou outra plataforma.
Se indicará cómo farán para entregar o traballo de simulación ou o estudo de caso.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes