Guia docenteCurso Facultad de Ciencias de la Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Enseñanza de las ciencias de la naturaleza |
Metodologías |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Enseñanza de las ciencias de la naturaleza | Código | 652G01019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Periodo | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grado | 2º cuatrimestre |
Segundo | Obligatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodologías | Descripción |
Trabajos tutelados | Metodoloxía que pretende a aprendizaxe autónoma dos estudantes a nivel individual e grupal de xeito que o grupo actúe como "comunidade que construe o seu propio coñecemento" levando a cabo actividades dentro e fora da aula. |
Eventos científicos y/o divulgativos | Asistencia a seminarios, xornadas... que teñan lugar na Facultade ou noutras institucións, co fin de complementar a formación. |
Lecturas | Leturas obrigatorias e voluntarias de libros, artigos e outros textos. |
Prácticas de laboratorio | Metodoloxía que permite que se aprenda a través da realización de actividades prácticas con carácter indagativo. |
Presentación oral | Exposición oral dos traballos realizados individualmente ou en grupo, prantexando preguntas, solicitando aclaracións, etc. sobre a tarefa levada a cabo. |
Prueba mixta | Proba escrita formada por cuestións que poden ser de diferente tipoloxías (V/F, escolla múltipla, curtas, de emparellar, asociar ou ordear, abertas de semidesenvolvemento, etc.) |
Sesión magistral | Exposición oral con apoio de material audiovisual e pranteando cuestións para que o alumnado participe e se favoreza o proceso de ensino-aprendizaxe. |
Salida de campo | Actividades fora da Facultade. |
Solución de problemas | Partindo dos contidos traballados e/ou de casos de actualidade , poderá prantexarse a resolución de situacións problemáticas máis ou menos cercanas e concretas. |
|