Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. A1
A9
Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía evolutiva da infancia nos períodos 0-3 e 3-6. A2
A15
B1
Coñecer os fundamentos de atención temperá A3
B11
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. A4
B9
C7
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención A7
A8
A17
Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo A10
A22
Identificar trastornos no sono, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. A16
Detectar carencias afectivas, alimenticias e de benestar que perturben o desenvolvemento físico e psíquico adecuado dos estudantes. A18
Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 e do período 3-6. A21
Comprender que a observación sistemática é un instrumento básico para poder reflexionar sobre a práctica e a realidade, así como contribuír á innovación e á mellora en educación infantil A23
Coñecer o currículo de lingua e lectoescritura desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. A42
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación A41
Favorecer as capacidades da fala e da escritura. A43
Coñecer e dominar técnicas de expresión oral e escrita A44
Comprender o paso da oralidade á escritura e coñecer os diferentes rexistros e usos da lingua. A46
Coñecer o proceso de aprendizaxe da lectura e a escritura e o seu ensino. A47
Coñecer e utilizar adecuadamente recursos para a animación á lectura e á escritura A50
Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. A55
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensino e aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias A61
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica A63
Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes de 0-3 anos e de 3-6 anos. A65
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. A66
C6
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. A20
B10
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor B4
Traballar de forma colaborativa. B2
B5
B7
B18
B19
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional B6
B16
Capacidade para asumir a necesidade dun desenvolvemento profesional continuo, a través da reflexión sobre a propia práctica. B12
B15
B17
Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas B22
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. B24
Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. B25
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. C8
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común C4
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes