Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía evolutiva da infancia nos períodos 0-3 e 3-6. A1
A2
A15
B1
B11
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. A1
A2
A4
B9
C7
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. A1
A2
A4
A9
A15
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención A1
A2
A7
A8
A15
A17
Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo A1
A2
A10
A18
A22
B2
Identificar trastornos no sono, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. A1
A2
A4
A15
A16
A18
Detectar carencias afectivas, alimenticias e de benestar que perturben o desenvolvemento físico e psíquico adecuado dos estudantes. A2
A4
A15
A16
A17
A18
Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 e do período 3-6. A1
A2
A4
A21
B2
B5
B6
B11
B12
B16
B17
Comprender que a observación sistemática é un instrumento básico para poder reflexionar sobre a práctica e a realidade, así como contribuír á innovación e á mellora en educación infantil A23
A61
A63
A65
A66
B9
B10
B11
Coñecer o currículo de lingua e lectoescritura desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. A1
A2
A4
A42
A43
A47
A50
A55
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación A41
A50
A55
A63
B11
B25
Favorecer as capacidades da fala e da escritura. A15
A18
A22
A41
A43
A44
A46
A47
A50
A55
Coñecer e dominar técnicas de expresión oral e escrita A43
A44
A46
A47
A50
A63
B5
B11
B12
B16
B19
Comprender o paso da oralidade á escritura e coñecer os diferentes rexistros e usos da lingua. A44
A46
A47
A50
B5
B6
B16
B18
B19
B25
Coñecer o proceso de aprendizaxe da lectura e a escritura e o seu ensino. A41
A42
A43
A44
A47
A50
A55
A63
B1
B4
B9
C6
Coñecer e utilizar adecuadamente recursos para a animación á lectura e á escritura A41
A42
A43
A44
A46
A47
A50
A55
B1
B9
B19
B24
Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. A47
A50
A55
B25
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensino e aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias A7
A8
A9
A15
A17
A61
A63
A65
A66
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica A61
A63
B7
B10
B11
B12
B15
B16
B22
B24
C7
C8
Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes de 0-3 anos e de 3-6 anos. A1
A2
A4
A61
A63
A65
A66
B6
B7
B10
B15
B16
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. A66
B24
C4
C6
C8
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. A20
B6
B10
B15
B17
B18
B22
B24
C4
C6
C7
C8
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor B1
B2
B4
B6
B7
B9
B10
B11
B12
B15
B17
B18
B22
Traballar de forma colaborativa. B2
B5
B7
B18
B19
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional B1
B2
B4
B5
B6
B7
B9
B11
B12
B16
B17
B18
C4
C7
Capacidade para asumir a necesidade dun desenvolvemento profesional continuo, a través da reflexión sobre a propia práctica. A66
B1
B2
B9
B11
B12
B15
B17
B22
C4
C6
C7
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. A66
B1
B9
B10
B11
B12
B15
B17
B22
B24
C8
Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas A66
B2
B6
B10
B11
B16
B22
B24
C4
C6
Utilización das TIC no ámbito de estudo e do contexto profesional. A23
A61
B9
B11
B12
B15
B25
C8
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. B4
B15
B22
C6
C7
C8
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común B2
B6
B15
B17
B22
B24
C4
C8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes