Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. C6
C7
C8
Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía evolutiva da infancia nos períodos 0-3 e 3-6. A7
A9
A15
B2
B24
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. A22
Coñecer os fundamentos de atención temperá B10
B11
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. A8
A17
A18
C4
Crear e manter lazos de comunicación coas familias para incidir eficazmente no proceso educativo A20
B16
B18
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención A7
A9
A16
B6
Identificar trastornos no sono, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. A7
A8
A9
A17
Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 e do período 3-6. B4
B5
B7
B17
Detectar carencias afectivas, alimenticias e de benestar que perturben o desenvolvemento físico e psíquico adecuado dos estudantes. A15
A17
Comprender que a observación sistemática é un instrumento básico para poder reflexionar sobre a práctica e a realidade, así como contribuír á innovación e á mellora en educación infantil B1
B2
Favorecer as capacidades da fala e da escritura. A43
A44
A47
Coñecer o currículo de lingua e lectoescritura desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. A46
A49
A50
B19
Comprender o paso da oralidade á escritura e coñecer os diferentes rexistros e usos da lingua. A43
A44
A45
A46
A47
A49
A50
B1
Coñecer o proceso de aprendizaxe da lectura e a escritura e o seu ensino. A15
A16
A17
A33
A34
A43
A44
A48
B1
B9
Coñecer e utilizar adecuadamente recursos para a animación á lectura e á escritura A42
A43
A44
A47
A50
Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. A9
A22
A54
A55
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensino e aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias A15
A18
A20
A22
B12
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica A7
A8
A9
A20
A21
A22
Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes de 0-3 anos e de 3-6 anos. A22
A65
A66
Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas A17
A63
A64
B1
B2
C3
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade. A7
A8
A9
A15
A17
A22
B24
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. A15
A22
B1
B24
C7
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. A7
A8
A9
A20
A22
B2
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor A63
A64
A66
B3
B4
B24
C5
Traballar de forma colaborativa. A21
B5
B6
B7
B10
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional A66
B3
B24
C1
Capacidade para asumir a necesidade dun desenvolvemento profesional continuo, a través da reflexión sobre a propia práctica. B1
B4
B6
B8
B14
B15
B16
B17
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común B24
C4
C6
C7
Creatividade ou capacidade para pensar as cousas desde diferentes perspectivas, ofrecendo novas solucións aos problemas A17
A66
B3
B8
B22
Traballar de forma autónoma con iniciativa e espírito emprendedor B1
B2
B3
B4
Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional B6
B10
B15
B18
B20
C4
C7
Resolver problemas e tomar decisións de forma efectiva. B22
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e do contorno social. A66
B6
B7
Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes de 0-3 anos e de 3-6 anos. A21
A22
A65
A66
Participar na actividade docente e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica B3
B8
B14
B15
C3
C6
Controlar e facer o seguimento do proceso educativo e, en particular, de ensino e aprendizaxe mediante o dominio de técnicas e estratexias necesarias B1
B3
B8
B12
B15
Coñecer e utilizar adecuadamente recursos para a animación á lectura e á escritura A42
A50
A51
A63
B1
B2
Saber utilizar o xogo como recurso didáctico, así como deseñar actividades de aprendizaxe baseadas en principios lúdicos. A21
A22
A54
A55
Coñecer o proceso de aprendizaxe da lectura e a escritura e o seu ensino. A42
A44
A47
A50
A63
B1
Comprender o paso da oralidade á escritura e coñecer os diferentes rexistros e usos da lingua. A42
A43
A44
A45
A46
A47
A48
A49
A52
A54
Favorecer as capacidades da fala e da escritura. A42
A43
A44
A45
A47
A48
A49
A50
A55
Fomentar experiencias de iniciación ás tecnoloxías da información e a comunicación B25
C3
Comprender que a observación sistemática é un instrumento básico para poder reflexionar sobre a práctica e a realidade, así como contribuír á innovación e á mellora en educación infantil A23
A24
A26
Coñecer o currículo de lingua e lectoescritura desta etapa así como as teorías sobre a adquisición e desenvolvemento das aprendizaxes correspondentes. A42
A43
A44
A45
A46
A47
A48
A49
A50
A51
A52
Saber traballar en equipo con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención a cada estudante, así como na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo, identificando as peculiaridades do período 0-3 e do período 3-6. A21
A22
A23
B5
B6
B7
Detectar carencias afectivas, alimenticias e de benestar que perturben o desenvolvemento físico e psíquico adecuado dos estudantes. A17
A18
A20
A21
A22
A24
Identificar trastornos no sono, a alimentación, o desenvolvemento psicomotor, a atención e a percepción auditiva e visual. A16
A17
A18
B2
B3
B5
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención A7
A26
A29
A42
B1
B2
B5
Comprender os procesos educativos e de aprendizaxe no período de 0-6, no contexto familiar, social e escolar. A1
A4
A5
A6
Coñecer os desenvolvementos da psicoloxía evolutiva da infancia nos períodos 0-3 e 3-6. A2
A3
A4
A19
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. A4
A5
A6
A7
A11
A12
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes