Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais Exponse unha análise de casos para establecer o punto de partida
Proba mixta A proba de avaliación final será unha proba mixta que combine preguntas de resposta curta, preguntas abertas, e de multiples opcións. Tamén pode exporse unha situación de aula para que sexa analizada, segundo expúxose na clase.
Traballos tutelados En grupos (mínimo 3 e máximo 5) deberán elaborar materiais de instrución para previr as dificultades na aprendizaxe (segundo os diferentes temas). Estes traballos serán orientados pola profesora nas súas diferentes fases. Non se admitirán traballos individuais, salvo causas de forza maior.
Presentación oral Por grupos, presentarán ante os seus compañeiros e compañeiras, os materiais elaborados para cada tema.
Aprendizaxe colaborativa Traballo en pequenos grupos segundo o tema tratado. A profesora orientará o traballo e o resultado final dependerá da achega de todos os membros do grupo. Apréndese a través da colaboración.
Lecturas Segundo o tema, poderá haber lecturas de profundización.
Estudo de casos Analizaranse casos reais, segundo o tema, e tentarase dar resposta desde o punto de vista do profesorado de infantil.
Proba práctica Farase unha avaliación parcial ao terminar cada tema. Terá unha parte teórica e outra de aplicación práctica se o tema facilítao.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes