Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Subjects
  Psychological Intervention and Prevention in Learning Disorders
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Workshop A23 A24 A26 A29 A33 A34 A42 A44 A47 A50 A54 A55 A63 A64 Asistencia, participación e actitude nas actividades de clase tanto interactivas como expositivas (análises de casos, xogo de roles, simulación, lecturas, aprendizaxe colaborativo, talleres etc.). 10
Mixed objective/subjective test A1 A2 A3 A4 A5 A6 A48 A avaliación final será unha proba mixta que combine preguntas de resposta curta, preguntas abertas, e de múltiples opcións. Tamén pode exporse unha situación de aula para que sexa analizada, segundo expúxose na clase. 40
Practical test: A1 A2 A3 A4 A7 A9 A45 A46 O finalizar cada tema, realizarase unha avaliación parcial a través de MOODLE. Terá unha parte teórica e unha parte de aplicación practica
20
Supervised projects A1 A2 A4 A5 A6 A8 A11 A12 A43 B25 B24 B22 B20 B19 B18 B17 B16 B15 B14 B12 B11 B10 B9 B8 B7 B6 B5 B4 B2 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 En grupos (mínimo 3 e máximo 5) deberán elaborar materiais de instrución para previr as dificultades na aprendizaxe (segundo os diferentes temas). Estes traballos serán orientados polo profesor nas súas diferentes fases. Non se admitirán traballos individuais. 30
 
Assessment comments

A avaliación realizarase segundo os seguintes criterios:

a-) As clases expositivas NON terán asistencia obrigatoria.

Os que decidan asistir serán porque realmente están interesados ??no tema e estarán emocionados polo seu compromiso coas clases e cos seus compañeiros.

Non asistir non penaliza, pero tampouco exime de coñecer os contidos, xa que serán a base das actividades desenvolvidas nas clases interactivas e avaliaranse continuamente cun exame despois de cada materia, a través de Moodle. Estas avaliacións valen un 20% da nota.

A decisión de asistir ás clases de exposición implica compromiso e debe definirse na primeira semana de clase.

b-) As clases interactivas serán obrigatorias para os inscritos e contarán na nota, a participación nas actividades (talleres) propostas nas clases (sexan presenciais ou virtuais) e especialmente a actitude cara ao suxeito e cara aos compañeiros. As clases interactivas valen un 10% da nota.

c-) Avaliación grupal, terase en conta a participación dos alumnos nas actividades e traballos de aplicación propostos en clase (grupos de mínimo 3 e máximo 5 persoas). Esta parte terá un 30% da nota.

Na modalidade virtual, cada subgrupo acordará a forma de preparar o traballo que se presentará en tempo e forma debidos ao grupo interactivo correspondente.

d-) Avaliación individual (proba oficial establecida polo centro) mediante unha proba escrita (proba de elección múltiple e resposta curta) que se realizará ao final do semestre e que terá unha parte teórica e unha parte práctica sobre o que se trata nas clases (40 % de nota)

 

A sección a + b ten un valor do 30% da marca global

A sección c ten un valor do 30% da nota global

A sección d ten un valor do 40% da marca global

Facer as avaliacións parciais (de cada materia) non exime a ninguén de ter que realizar a proba oficial, xa que son porcentaxes diferentes para a nota final.

Para os alumnos con dispensa de asistencia:

Os estudantes que non poidan “asistir” ás clases interactivas (con autorización previa do comité pertinente), é dicir, que están exentos de asistencia total ou parcial, terán que realizar os exames parciais (exame despois de cada materia, o 20% da nota) ) e a proba mixta (proba oficial) que será igual para todos os estudantes e valerá o 50% da nota. Ademais, terán que realizar os traballos solicitados en clase, que serán o outro 30% da nota, e que deberán entregarse puntualmente e co resto dos alumnos da clase.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes