Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Intervención psicolóxica e prevención das dificultades de aprendizaxe
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Obradoiro A23 A24 A26 A29 A33 A34 A42 A44 A47 A50 A54 A55 A63 A64 Asistencia, participación e actitude nas actividades de clase tanto interactivas como expositivas (análises de casos, xogo de roles, lecturas, aprendizaxe colaborativo, talleres etc.). 5
Proba mixta A1 A2 A3 A4 A5 A6 A48 A avaliación final será unha proba mixta que combine preguntas de resposta curta, preguntas abertas, e de múltiples opcións. Tamén pode exporse unha situación de aula para que sexa analizada, segundo expúxose na clase. 40
Proba práctica A1 A2 A3 A4 A7 A9 A45 A46 O finalizar cada tema, realizarase unha avaliación parcial a través de MOODLE. Terá unha parte teórica e unha parte de aplicación practica
20
Traballos tutelados A1 A2 A4 A5 A6 A8 A11 A12 A43 B2 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B16 B17 B18 B19 B20 B22 B24 B25 C1 C3 C4 C5 C6 C7 C8 En grupos (mínimo 3 e máximo 5) deberán elaborar materiais de instrución para previr as dificultades na aprendizaxe (segundo os diferentes temas). Estes traballos serán orientados pola profesora nas súas diferentes fases. Non se admitirán traballos individuais. 35
 
Observacións avaliación

A avaliación realizarase segundo os seguintes criterios:

a-) As clases expositivas NON terán asistencia obrigatoria.

Os que decidan asistir serán porque realmente están interesados ??no tema e estarán emocionados polo seu compromiso coas clases e cos seus compañeiros e compañeiras.

Non asistir non penaliza, pero tampouco exime de coñecer os contidos, xa que serán a base das actividades desenvolvidas nas clases interactivas e avaliaranse continuamente cun exame despois de cada tema, a través do Campus Virtual (Moodle). Estas avaliacións valen un 20% da nota.

A decisión de asistir ás clases de exposición implica compromiso e debe definirse na primeira semana de clase.

b-) As clases interactivas serán obrigatorias para os inscritos e contarán a participación nas actividades (talleres) propostas nas clases (sexan presenciais ou virtuais) e especialmente a actitude cara ao suxeito e cara aos compañeiros. 

c-) Avaliación grupal, terase en conta a participación do alumnado nas actividades e traballos de aplicación propostos en clase (grupos de mínimo 3 e máximo 5 persoas). Esta parte terá un 40% da nota.

Cada subgrupo presentará os traballos en tempo e forma ante o grupo interactivo correspondente.

d-) Avaliación individual (proba oficial establecida polo centro) mediante unha proba escrita (proba de elección múltiple e resposta curta) que se realizará ao final do semestre e que terá unha parte teórica e unha parte práctica sobre o que se trata nas clases (40 % de nota)

Facer as avaliacións parciais (de cada parte) non exime, a ninguén, de ter que realizar a proba oficial, xa que son porcentaxes diferentes para a nota final.

Para o alumnado con dispensa de asistencia:

As persoas que non poidan “asistir” ás clases interactivas (con autorización previa do comité pertinente), é dicir, que están exentos de asistencia total ou parcial, terán que realizar os exames parciais (exame despois de cada tema, o 20% da nota) ) e a proba mixta (proba oficial) que será igual para todos os estudantes e valerá o 40% da nota. Ademais, terán que realizar os traballos solicitados en clase, que serán o outro 40% da nota, e que deberán entregarse puntualmente e co resto do alumnado da clase.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes