Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Bases didácticas da educación especial inclusiva
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Recoñecer a identidade da etapa e as súas características cognitivas, psicomotoras, comunicativas, sociais, afectivas. A4
B24
Identificar dificultades de aprendizaxe, disfuncións cognitivas e as relacionadas coa atención e a percepción auditiva e visual e deseña actuacións específicas. A6
A7
A13
A16
B2
B6
B24
Crear e manter lazos de comunicación familia-escola para incidir eficazmente no proceso educativo e valorar esta relación como un factor de calidade da educación. A10
A32
B6
B7
C1
Empregar técnicas de observación e rexitro para a identificación das necesidades educativas, analizar os datos obtidos e elaborar un informe para o profesional pertinente e valorar como a observación sistemática é un instrumento básico para poder reflexionar sobre a práctica e a realidade. A23
A24
A26
C1
C4
Coñecer, informar e traballar con outros profesionais de dentro e fóra do centro na atención as necesidades educativas, así como, cando sexa necesario na planificación das secuencias de aprendizaxe e na organización das situacións de traballo na aula e no espazo de xogo atendendo as peculiaridades do período 0-3 e do período 3-6. A8
A17
A21
B5
B6
B7
B16
C1
C4
Coñecer e deseñar actuacións e recursos educativos que favorezan a integración educativa de estudantes con dificultades. A4
A7
A9
A16
B2
B3
B24
C4
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes