Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Procesos cognitivos na discapacidade intelectual
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2020/21
Asignatura (*) Procesos cognitivos na discapacidade intelectual Código 652G01038
Titulación
Grao en Educación Infantil
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 2º cuadrimestre
Cuarto Optativa 4.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos
Departamento Psicoloxía
Coordinación
Rodriguez Martinez, Susana
Correo electrónico
susana.rodriguez1@udc.es
Profesorado
Rodriguez Martinez, Susana
Correo electrónico
susana.rodriguez1@udc.es
Web
Descrición xeral Aténdese as mais relevantes características no procesamento de información, autorregulación do comportamento, motivación e interacción personal dos nenos con discapacidade intelectual. Fundaméntanse estratexias instruccionais e desenvolvense recursos educativos para afrontar a inclusión da discapacidade intelectual na aula de Educación Infantil.
Plan de continxencia 1. Modificacións nos contidos Non se realizarán cambios. 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Portafolios do alumno (Computa avaliación) Sesión maxistral Análise de fontes documentais (Computa avaliación) Presentación oral (a través de Teams/computa avaliación) Discusión dirixida *Metodoloxías docentes que se modifican Observacións: Sesión maxistral (a través de Teams) Presentación oral (a través de Teams) Discusión dirixida (a través de Teams) 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado -Correo electrónico: con disposición diaria para consultas puntuais ou para solicitar tutoria virtual. -Teams: -Sesión semanal maxistral gran grupo. -Sesión semanal grupo interactivo (2 grupos) para seguimento de portafolio -actividades do alumno- e análisis de fontes documentais. -A demanda de grupos para supervisión de presentación oral. A lo menos duas tutorias de supervisión Teams por grupo para presentación oral. Moodle: -Espacio para compartir materiais de aula e consulta, e materiais de portafolio. 4. Modificacións na avaliación Sen cambios na cualifiación de avaliación. *Observacións de avaliación: -A presentación oral faráse a través de Teams. 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía Sen cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes