Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Procesos cognitivos na discapacidade intelectual
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1_ INTELIXENCIA E DISCAPACIDADE INTELECTUAL
1.- TEORÍAS IMPLÍCITAS SOBRE A INTELIXENCIA
2.- ENFOQUE PSICOMÉTRICO NO ESTUDIO DA INTELEGENCIA. TEORÍA TRIARQUICA DE STERBERG E INTELIXENCIAS MÚLTIPLES
3.- PERFILES COGNITIVOS DA INTELIXENCIA LÍMITE
TEMA 2_ DISCAPACIDADE INTELECTUAL: CONCEPTO, CLASIFICACIÓN E SISTEMAS DE APOIO 1.- DISCAPACIDADE, CALIDADE DE VIDA E AUTODETERMINACIÓN.
2.- DISCAPACIDADE INTELECTUAL. CONDUCTA ADAPTATIVA E INTELIXENCIA
3.- PCP. O PARADIGMA DE APOIOS
TEMA 3_ ATENCIÓN E MEMORIA NA DISCAPACIDADE INTELECTUAL
1.- TEORÍA DO PROCESAMIENTO DA INFORMACIÓN. PROCESOS COGNITIVOS BÁSICOS
2.-DEFICIENCIA PERCEPTIVO-ATENCIONAL
3.- LIMITACIÓN DA MEMORIA OPERATIVA: TEORÍA DA CARGA COGNITIVA
4.- MLP E DISCAPACIDADE
TEMA 4_ AUTORREGULACIÓN NA DISCAPACIDADE INTELECTUAL
1.- AREAS E FASES DA AUTORREGULACIÓN
2.- INICIO E PLANIFICACIÓN NA DI.
3.- INHIBICIÓN, VIXILANCIA E FLEXIBILIDADE NA DI.
TEMA 5_ MOTIVACIÓN E INTERACCIÓN SOCIAL NA DISCAPACIDADE INTELECTUAL 1.-CONSTRUCTO MOTIVACIONAL: CRENZAS, VALORES E AFECTIVIDADE
2.-SESGOS DE AUTORREFERENCIA E TENDENCIAS ATRIBUCIONAIS
3.-IMITACIÓN E APRENDIZAXE SOCIAL. MODELADO, FEEDBACK E COMPARACIÓN SOCIAL
TEMA 6_ ESTRATEXIAS DE INTERVENCIÓN EDUCATIVA NA DISCAPACIDADE INTELECTUAL 1.- ENTRENAMENTO COGNITIVO
2.- ESTRATEXIAS EDUCATIVAS PARA A PROMOCIÓN DAS FUNCIONES EXECUTIVAS
3.- RECURSOS EDUCATIVOS PARA A PROMOCIÓN DA AUTODETERMINACIÓN
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes