Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Infantil
 Asignaturas
  Didáctica da dramatización e do teatro infantil
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Discusión dirixida A43 A48 B15 B17 B19 B20 C3 Reflexión práctica sobre os elementos mencionados anteriormente, sexan cales sexan. 40
Obradoiro A42 A45 A49 A52 B12 B21 C1 C2 Práctica teatral tanto na análise de situacións cotiás como na súa mimesis correspondente orientada á intervención psicoeducativa. 60
 
Observacións avaliación

O obradoiro implica todo o proceso desde a planificación inicial dos traballos de cada grupo ata o momento da representación final da obra. Nese sentido integra xa a actividade de 'lectura', que é inicial, desde a primeira semana do curso e que debe servir para a planificación e debate gradual sobre a forma e o contido do proceso xeral. A 'discusión dirixida' plásmase no dobre traballo escrito, colectivo e individual, que cada grupo e cada alumno deben presentar unha vez feita a representación, de modo que se está cualificando tanto a capacidade de traballo en grupo como as propostas individuais sobre ese traballo e a súa crítica e alternativas. Así pois, no concepto 'taller' intégrase todo o proceso constante, ao longo de catro meses e que se basea na creación, con todo o que isto leva. En canto á 'discusión dirixida', para a que se deben utilizar as consultas en tutorías, tanto individuais como en grupo, o que se cualifica é a plasmación escrita do proceso global, nos seus dous niveis. 

Para calquera outro tipo de avaliación consultar ao docente.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes