Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Lingua galega e a súa didáctica |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Lingua galega e a súa didáctica | Código | 652G02005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias | Descrición | Cualificación |
Traballos tutelados | A44 A47 A48 A51 A52 A53 B3 B8 B9 B10 B13 B15 B21 B22 B23 B24 B25 C2 C3 C8 | Realización de traballos titorizados guiados que se negociarán co grupo-clase e que constarán dunha parte escrita e dunha presentación oral | 30 |
Proba de ensaio | A45 A46 A49 B3 B9 B15 C1 | Avaliación dos coñecementos aprendidos e da capacidade de relación e madurez crítica respecto deles, así como da competencia en expresión escrita en lingua galega mediante preguntas equiparábeis ás realizadas nas sesións teóricas e interactivas | 40 |
Lecturas | A45 A48 A50 A52 B15 | Valoración da comprensión da(s) obra(s) lida(s) e das capacidades de análise, razoamento, relación e organización das súas posibilidades na didáctica da lingua, mediante un traballo escrito. | 30 |
Observacións avaliación | |||
- Na cualificación final da materia tamén influirán variantes como a asistencia e a participación nas aulas, o interese mostrado polas actividades propostas, a valoración da resposta do alumnado e das achegas académicas e das actitudes profesionais demostradas no marco da docencia presencial. - Para aprobar a materia será necesario ter superadas todas as partes. - A avaliación do alumnado que non asiste regularmente ás aulas será feita na súa totalidade con base na proba de ensaio,que ademais poderá ser diferente á que se propoña para a modalidade en que esta é só unha parte. - No exame de xullo só se repetirá a parte suspensa e manterase a nota daquelas que foron superadas, se ben que isto non será aplicábel dun curso para outro. - O alumnado deberá ser capaz de expresarse con corrección e fluidez en todas as probas de avaliación |
|