Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Primaria
 Asignaturas
  Psicoloxía da aprendizaxe en contextos educativos
   Contidos
Temas Subtemas
GRUPO A GRUPO A
TEMA 1: O PROCESO DE ENSINO/APRENDIZAXE DESDE A PSICOLOXÍA DA EDUCACIÓN
1. A transformación da educación en desenvolvemento
2. O estudo da aprendizaxe a través da Psicoloxía da Educación
3. A sistematización dos procesos de ensino/aprendizaxe escolar
TEMA 2: A APRENDIZAXE ESCOLAR NA PSICOLOXÍA DA EDUCACIÓN
1. Introdución
2. Principais enfoques psicolóxicos da aprendizaxe
3. Categorías/tipos de aprendizaxe escolar
4. Trazos relevantes da aprendizaxe escolar
5. Os procesos da aprendizaxe
TEMA 3. VARIABLES COGNITIVAS DO ALUMNADO QUE INCIDEN NA APRENDIZAXE ESCOLAR 1. Introdución
2. As estratexias e técnicas de aprendizaxe
3. Os enfoques da aprendizaxe
4. A intelixencia

TEMA 4. MOTIVACIÓN PARA A APRENDIZAXE 1. Introdución
2. Que é a motivación escolar e de que depende?
3. O compoñente de valor da motivación: as metas académicas
4. Os compoñentes de expectativa e afectivo-emocional da motivación
TEMA 4. A MOTIVACIÓN PARA A APRENDIZAXE (II): O COMPOÑENTE DE EXPECTATIVA E AFECTIVO-EMOCIONAL DA MOTIVACIÓN 1. As atribucións causais
1.1. As dimensións da causalidade
1.2.Consecuencias cognitivas (expectativas) e afectivas das atribucións de causalidade
1.3. Estilos atribucionais e motivación
2. O autoconcepto como variábel motivacional
2.1. Teoría de autovalía
TEMA 5: FACTORES INTERPERSOAIS E CONTEXTUAIS QUE AFECTAN Á APRENDIZAXE ESCOLAR
1. Introdución
2. A interacción profesorado-alumnado
3. Interacción entre o alumnado



GRUPO B
GRUPO B
TEMA 1: A PSICOLOXÍA DA EDUCACIÓN 1. A orixe da Psicoloxía da Educación
2. Concepcións da relación entre Psicoloxía da Educación e educación
3. Dimensións ou finalidades
4. Obxecto de estudo
5. Os contidos
6. As tendencias actuais e perspectivas de futuro
TEMA 2: A APRENDIZAXE ESCOLAR 1. Principais enfoques Psicolóxicos da Aprendizaxe
1.1. Enfoque condutista
1.2. Enfoque cognitivo
2. Categorías e tipos de aprendizaxe escolar
3. Trazos relevantes da aprendizaxe escolar

TEMA 3: FACTORES INTRAPERSOAIS IMPLICADOS NA APRENDIZAXE ESCOLAR: O ALUMNO
1. Variables cognitivas
1.1. A intelixencia
1.2. Procesos de aprendizaxe
1.3. Estratexias de aprendizaxe
1.4. Estilos e enfoques de aprendizaxe
2. Variables motivacionais
2.1. As metas académicas
2.2. As atribucións causais
2.3. O autoconcepto
TEMA 4: FACTORES INTERPERSOAIS QUE INCIDEN NA APRENDIZAXE ESCOLAR: O CONTEXTO 1. As interaccións entre iguais
1.2. Tipos de relación entre iguais
1.3. A construcción do coñecemento na interacción entre o alumnado: mecanismos interpsicolóxicos
1.4.O agrupamento dos alumnos
2. A interacción profesorado-alumnado: as expectativas do profesor
2.1. A formación das expectativas
2.2. Efectos das expectativas na educación
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes