Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Organización e avaliación de institucións educativas |
Methodologies |
Identifying Data | 2015/16 | |||||||||||||
Subject | Organización e avaliación de institucións educativas | Code | 652G02011 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Second | FB | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Guest lecture / keynote speech | Esta metodoloxía empregarase para presentar o plano de traballo da asignatura, introducir e/ou expoñer os contidos básicos de cada un dos temas da guía docente, formular cuestións para afondar neles e proporcionarlle ao estudantado orientacións para a elaboración das actividades, probas e traballos solicitados. |
Directed discussion | Mediante esta medotoloxía búscase analizar e poñer en común parte dos contidos traballados na asignatura, co obxecto de favorecer a construción dunha visión crítica das diferentes formas de interpretar a realidade educativa. Estes debates realizaranse a partir do contido das fontes seleccionadas como material de traballo obrigatorio. Con carácter xeral, ese material deberá ser preparado fóra do horario de clase. |
Supervised projects | Esta metodoloxía está orientada á realización, en pequeno grupo, dun traballo escrito, seguindo as orientacións dadas. Este traballo iniciarase na aula e completarase mediante o traballo autónomo do alumnado. Os resultados acadados iranse presentando ao longo do cuadrimestre. Implicará a análise e relación de contidos da documentación traballada. |
Practical test: | Esta metodoloxía consistirá na resolución de cuestións e problemas, na elaboración de propostas, etc. que reflictan a aprendizaxe lograda a través das sesións maxistrais, da discusión dirixida e dos traballos tutelados. |
Mixed objective/subjective test | A proba mixta consistirá nun exame composto por preguntas de resposta breve/intermedia e preguntas de desenvolvemento que requiren poñer en relación os contidos traballados coas distintas metodoloxías empregadas durante o cuadrimestre. |
|