Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Primaria
 Asignaturas
  Orientación, titoría e calidade
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Simulación A6 A12 A18 A20 A21 A22 B2 B14 B21 B22 B24 C5 Valórase a capacidade do alumnado para deseñar unha acción de titoría así como a "posta en escena" da mesma.
10
Mapa conceptual B14 B15 B17 B23 C3 Valórase a selección de contidos, a relación entre os mesmos así coma o soporte dixital empregado 10
Proba mixta A6 A12 A18 A20 A21 A22 A23 A24 Valórase a demostración de que se teñen adquirido as competencias traballadas ao longo do curso. Consta de dúas partes:
1) Proba tipo test con preguntas de resposta múltiple.
2) Proba de desenvolvemento de cuestións de maneira breve.
60
Presentación oral B2 C3 Valóranse tanto as habilidades comunicativas coma os contidos presentados 10
Investigación (Proxecto de investigación) A20 A21 A22 B14 B15 B17 B22 B23 B24 C3 Valórase o rigor ao plantexar e levar adiante un proxecto de investigación acerca das funcións do profesorado titor 10
 
Observacións avaliación

Para poder ser avaliados según a planificación anterior, o estudante debe asistir, alomenos, ao 80% das sesións de aula. 

Para aprobar a asignatura deberá ter:

a) Un mínimo de 1,5 puntos na proba tipo test.

b) Un mínimo de 1,5 puntos na proba de resposta breve.

c) Un mínimo de 2 puntos nas actividades sometidas a avaliación.

O estudante que non cumpra o anterior criterio (80% de asistencia), deberá realizar un exame que será o 100% da cualificación final. 

Neste caso, terá a posibilidade de facer entrega das actividades suxeridas aos estudantes presenciais, facéndoas de manerira individual e cumprindo os mesmos prazos. Estas entregas valoraránse de cara á nota final, unha vez que se teña conseguido unha puntuación mínima de 5 puntos no exame.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes