Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Primaria
 Asignaturas
  Lingua e literatura galega e a súa didáctica
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Análise de fontes documentais A1 A4 A19 A20 B7 B9 B10 B14 B15 B19 B20 C3 C7 C8 Traballos de análise documental, previa lectura e recepción. 5
Esquemas A1 A4 A19 A20 B7 B9 B14 B15 C3 C4 C6 C7 C8 Traballos de realización de esquemas sobre documentos varios. 10
Lecturas A1 A4 A19 A20 B7 B9 B14 B15 C3 C7 C8 Lecturas de obras propostas ben polo profesor, ben polo alumnado. 10
Presentación oral A1 A4 A19 A20 B7 B9 B14 B15 C3 C7 Exposición oral, necesaria para todo e toda futura docente. 10
Proba obxectiva A1 A4 A19 A20 B7 B9 B14 B15 C3 C7 C8 Exame negociado co alumnado, que consistirá na recepción de parte do material teórico co que se traballou nas aulas e nunha proba práctica. 40
Traballos tutelados A20 A19 A4 A1 A43 A44 A45 A46 A47 A48 A49 A50 A51 A52 B7 B8 B9 B11 B13 B14 B15 B21 B22 B23 B24 B25 C1 C2 C3 C7 C8 Realización de traballos titorizados que se negociarán co grupo-clase. 20
 
Observacións avaliación
De todas as maneiras, na cualificación final da cadeira influirán variantes como a participación aular e a dispoñibilidade, isto é, o interese amosado e demostrado e un tamén amosado interese pola proposta de actividades, así como, noutro orde, a posíbel redacción de máis traballos complementares que, de ser o caso, ben poderían configurar o desenvolvemento dun xuízo que, de ser aceptado polo grupo-clase, como se ten sinalado pode basearse parcialmente no portafolio.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes