Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Primaria
 Asignaturas
  Xogos motores
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Situar o papel do xogo motor, a súa importancia e repercusións no contexto da Educación Primaria. A1
A7
A58
A59
A60
B15
C8
Saber empregar o xogo de forma global como medio para traballar todas as áreas do currículo e como contido de ensino - aprendizaxe en si mesmo. A1
A7
A58
A59
A60
B1
B2
B3
B5
B6
B14
B15
B21
B22
B24
C1
C7
Experimentar intervencións prácticas a través do xogo motor aplicadas á Educación Primaria analizándoas críticamente. A1
A7
A57
A58
A59
A60
B1
B3
B6
C1
Valorar críticamente a presenza do xogo na Educación Primaria, así como as súas repercusións no desenvolvemento integral da infancia. A1
A7
A57
A58
A59
B1
B3
B6
B23
B24
B25
C1
C7
Capacidade para realizar unha análise estrutural e funcional crítico no deseño e realización do xogo motor. A1
A7
A57
A58
A59
A60
B1
B2
B3
B5
B21
B22
B23
B24
C1
Capacidade para ofrecer ao alumnado de Educación Primaria recursos lúdico-motores para que os poidan empregar nas súas actividades de lecer. A1
A7
A57
A58
A59
A60
B1
B2
B3
B5
B15
B16
B21
C7
C8
Ser capaz de analizar o xogo da infancia e obter información de utilidade para futuras intervencións didácticas. A1
A7
A57
A58
A59
A60
B2
B3
B15
B16
C6
C7
Capacidade para deseñar, xustificar, aplicar e avaliar propostas de intervención para traballar a través do xogo motor na Educación Primaria. A1
A7
A57
A58
A59
A60
B1
B2
B3
B4
B5
B6
B9
B11
B14
B15
B16
B21
B22
B24
C1
C3
C7
C8
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes