Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Primaria
 Asignaturas
  Didáctica da lingua estranxeira
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Presentación oral A51 B8 B9 B10 B11 B22 B24 C2 C3 Intervención inherente aos procesos de ensino-aprendizaxe baseada na exposición verbal a través da que o alumnado e profesorado interactuar dun modo ordenado, formulando cuestións, facendo aclaracións e expoñendo temas, traballos, conceptos, feitos ou principios de forma dinámica. 10
Portafolios do alumno A48 A51 B9 B10 C2 É unha carpeta ou arquivador ordenado por seccións, debidamente identificadas ou etiquetadas, que contén os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumno nun período de tempo. O portafolios ou carpeta inclúe todo o que fai o alumno, como: apuntamentos ou notas de clases, traballos de investigación, guías de traballo e o seu desenvolvemento, comentarios de notas, resumos, probas escritas, autoavaliacións, tarefas desenvolvidas, comentarios de progreso do alumno realizado polo profesor, etc. 5
Proba mixta A47 A51 B10 B23 B25 C2 C7 Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas.
En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación.
60
Aprendizaxe colaborativa A46 A50 A52 B5 B7 B11 B22 C1 C2 C3 Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con tecnoloxías da información e as comunicacións, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas asignadas polo profesorado para optimizar, a súa propia aprendizaxe e o dos outros membros do grupo. Se materaliza na elaboración e presentación dunha Unidade Didáctica. 25
 
Observacións avaliación

Modo de avaliación para o alumnado que asiste regularmente.


Para superar a materia na convocatoria ordinaria o alumnado deberá asistir, como mínimo, a un 80% das sesións presenciais. De non ser así, terá que presentarse directamente a convocatoria de xullo.

A avaliación se realizará de acordo cos seguintes criterios e instrumentos:

Criterios de avaliación:- Verificación do cumprimento dos obxectivos marcados.- Asimilación dos contidos teóricos e prácticos. -

Valoración dos traballos realizados durante o curso tanto colaborativos como individuais.

Instrumentos de avaliación:- I.1. Uso da Lingua Inglesa. 1.5 punto.- I.2. Didáctica da LE. 3 puntos.- I.3. Comprensión e expresión escrita. 1.5 punto.- I.4. Traballo individual ou grupal. 2.5 puntos.- I.5. Presentación oral. 1 punto.- I.6. Portafolio (opcional). 0.5 puntos. 

A avaliación dos items I.1, I.2 e I.3 realizarase na data programada no calendario académico oficial e é de carácter individual. A avaliación dos items I.4, I.5 realizarase na data programada no cronograma ao comezo do curso e se pode facer individualmente ou en grupo (non máis de cinco estudantes). A avaliación do item I.6 é opcional e é de carácter individual. O portafolio recolle actividades, tarefas e exercicios realizados na aula tanto orais como escritos aos que se deberá engadir un comentario ou reflexión crítica constructiva con respecto a súa aplicación didáctica na aula de Primaria. Os items 1, 2,3, 4 e 5 son de obrigado cumprimento. É necesario obter unha cualificación mínima de 5 sobre 10 na proba mixta para aprobar a materia. A obtención dun suspenso implica a repetición de todas as probas na súa totalidade na seguinte convocatoria.

A oportunidade de xullo estará adscrita aos mesmos criterios que a de xuño.

Modo de avaliación para o alumnado que non asiste regularmente

1. Alumnado con dispensa académica:* Aquel que en aplicación da: "Norma que regula o réxime de dedicación ao estudo dos estudantes de grao na Universidade da Coruña" (aprobada en Consello de Goberno de 29 de maio de 2012), se lle recoñeza a condición de estudante a tempo parcial e solicite ao Decano/a a correspondente dispensa académica quedando eximido da obligatoriedade de asistencia.

2. Alumnado de continuación de estudos (repetidores).

Criterios de avaliación:- Verificación do cumprimiento dos obxectivos marcados.- Asimilación dos contidos teóricos e prácticos. - Valoración dos traballos realizados durante el curso tanto colaborativos como individuais.

Instrumentos de avaliación: A. Prueba individual - I.1. Uso da Lingua Inglesa. 2. puntos. - I.2. Didáctica da LE. 3 puntos. - I.3. Comprensión e expresión escrita. 1.5 punto. B. Traballo e presentación oral- I.4. Traballo individual. 2.5 puntos.- I.5. Presentación oral. 1 punto. 

A avaliación do apartado A (I.1, I.2 e I.3) realizarase na data programada no calendario académico oficial e é de carácter individual. A avaliación do apartado B (I.4 e I.5) realizarase na data acordada co profesor/a e tamén é de carácter individual. Os items 1, 2, 3, 4 e 5 son de obrigado cumprimento para aprobar a materia. É necesario obter unha cualificación mínima de 5 sobre 10 na proba mixta para aprobar a materia. A obtención dun suspenso implica a repetición de todas as pruebas na súa totalidade na seguinte convocatoria.

A oportunidade de xullo estará adscrita aos mesmos criterios que a de xuño.

ImportanteA realización fraudulenta das probas ou actividades de avaliación implicará directamente a cualificación de suspenso '0' na materia na convocatoria correspondente, invalidando así calquera cualificación obtida en todas as actividades de avaliación de cara a convocatoria extraordinaria.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes