Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Primaria
 Asignaturas
  Practicum II
Abrir nova vista Vista para imprimir Exportar a pdf
Datos Identificativos 2015/16
Asignatura (*) Practicum II Código 652G02034
Titulación
Grao en Educación Primaria
Descriptores Ciclo Período Curso Tipo Créditos
Grao 1º cuadrimestre
Cuarto Obrigatoria 36
Idioma
Galego
Modalidade docente Presencial
Prerrequisitos Para matricularse no Practicum II é necesario ter superados 120 créditos e mais o Practicum I
Departamento Composición
Didácticas Específicas
Filosofía e Métodos de Investigación en Educación
Pedagoxía e Didáctica
Psicoloxía Evolutiva e da Educación
Coordinación
Mendez Garcia, Rosa Maria
Correo electrónico
rosa.mendez@udc.es
Profesorado
Diéguez Cequiel, Uxío-Breogán
Baña Castro, Manuel
Bobadilla Pérez, María
Bugallo Rodríguez, Ánxela
Carballal Miñan, Patricia
Castro Rodríguez, Mª Montserrat
Cuevas Gonzalez, Lino Manuel
Digon Regueiro, Alba Patricia
Fuentes Silveira, María Jesús
Garcia Barros, Susana
Iglesias Salvado, Jose Luis
Magdalena Vidal, Maria Victoria
Martinez Losada, Maria Cristina
Mendez Garcia, Rosa Maria
Mesías Lema, José María
Naya Riveiro, Maria Cristina
Paz Villasenín, Carlos Isolino de
Peñamaría Ramón, Carmen
Rebollo Quintela, Nuria
Rivadulla López, Juan Carlos
Rodicio Garcia, Maria Luisa
Rosa Napal, Francisco César
Sandomingo Guntin, Alfonso
Soneira Calvo, Carlos
Torre Fernandez, Enrique de la
Correo electrónico
uxio.breogan.dieguez.cequiel@udc.es
m.bcastro@udc.es
m.bobadilla@udc.es
anxela.bugallo@udc.es
patricia.carballal@udc.es
maria.castror@udc.es
lino.cuevas@udc.es
patricia.digon@udc.es
m.j.fuentes@udc.es
susana.gbarros@udc.es
jose.luis.iglesias@udc.es
victoria.magdalena@udc.es
cristina.martinez.losada@udc.es
rosa.mendez@udc.es
jose.mesias@udc.es
cristina.naya@udc.es
c.de.paz@udc.es
carmen.penamaria@udc.es
nuria.rebollo@udc.es
juan.rivadulla@udc.es
m.rodicio@udc.es
francisco.rnapal@udc.es
alfonso.sandomingo.guntin@udc.es
carlos.soneira@udc.es
enrique.torref@udc.es
Web http://www.educacion.udc.es/index.php?pagina=practicum
Descrición xeral CRÉDITOS E PRESENCIALIDADE Dos 36 créditos da materia (900 horas), o 48,8% son de carácter presencial (440 horas) e o 51,2% de carácter non-presencial ou de traballo autónomo (460 horas). Das 440 horas de carácter presencial, 420 horas desenvolveranse nas institucións colaboradoras (30 horas semanais), e as 20 horas restantes dedicaranse a sesións informativas e formativas, así coma a titorías na Facultade. O Practicum II constitúe a única materia a cursar no primeiro cuadrimestre do cuarto curso. CONTEXTUALIZACIÓN No curso 2009/10 iniciabamos o proceso de implantación duns novos plans de estudo acordes cos requirimentos do Espazo Europeo de Educación Superior, posto en marcha no ano 1999 coa Declaración de Bolonia. Esta declaración salientaba a importancia de reforzar o trinomio investigación-innovación-educación, para o que se propoñía como un fin básico mellorar a formación nos contextos das diferentes prácticas profesionais que a nosa lexislación recolle do seguinte xeito: “Os títulos de grao teñen como finalidade a obtención por parte do alumnado dunha formación xeral, nunha ou varias disciplinas, orientada á preparación para o exercicio de actividades de carácter profesional” (art. 9.1), de tal maneira que considera a posibilidade de establecer prácticas externas que virían “reforzar o compromiso coa empregabilidade dos futuros graduados e graduadas, enriquecer a formación… [e] proporcionar un coñecemento máis profundo acerca das competencias que necesitará” (preámbulo do RD 1393/2007, de 29 de outubro, de ordenación das ensinanzas universitarias oficiais). O propósito central da materia denominada Practicum non será só poñer en relación a formación adquirida cos diferentes contextos profesionais propios da educación do século XXI, para facilitar que o estudantado tome conciencia dos aspectos básicos das prácticas profesionais. Tamén se lle asignará un papel chave na formulación de problemas e cuestións importantes necesarias á hora da investigación, co obxecto de situar a práctica profesional no centro da formación e como elemento para ter en conta na organización do currículo. Trátase de que a reflexión sobre a práctica converta esa experiencia en fonte de aprendizaxe, incremente a capacidade de aprender con autonomía e potencie a aprendizaxe reflexiva para avanzar na construción do propio coñecemento, tomar decisións, innovar, buscar recursos e traballar en rede, competencias básicas para as novas titulacións de grao que responden ás esixencias da educación do século XXI.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes