Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Primaria
 Asignaturas
  Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos
   Metodoloxías
Metodoloxías Descrición
Actividades iniciais A principios do cuatrimestre cada estudante terá que describir 2 experiencias, situacións, reflexións sobre situacións vividas no practicum con alumnado, profesorado e/ou familias. As experiencias agruparan nun documento compartido por toda á clase. Estas experiencias que estarán relacionados cos temas da materia servirán para traballar con elas nas clases é para a elaboración do traballo de investigación e os traballos tutelados.
Discusión dirixida Trátase de intercambiar razoamentos e elaborar un pensamento propio sobre os temas traballados
Estudo de casos
A través das experiencias e situacións vividas polo alumnado recollidas inicialmente, estudaranse os temas relacionados coas distintas diversidades que caracterizan ao ser humano. O propio alumnado participará no proceso de planificación e acordo cos seus intereses.
Lecturas Indicaranse na aula as que teñen caracter obrigatorio e as que teñen un caracter opcional
Eventos científicos e/ou divulgativos Trátase de aproveitar os distintos recursos da universidade e doutras institucións ou agrupacións de caracter cultural, educativo, en relación cos contidos e competencias da materia.
Sesión maxistral Realizarase ao inicio de cada unidade temática, ou cando através do seguimento do traballo de aula e individual, se perciba a necesidade de aclarar ou introducir conceptos esenciais ou novidosos
Investigación (Proxecto de investigación) É un traballo en equipo. Cada equipo seleccionará como mínimo 5 casos das experiencias recollidas inicialmente. Con estes casos e outros, diseñarán unha aula, na que hai alumnado e que ten un espazo físico. O obxectivo deste traballo é intentar facer hipóteses das variables que interveñen nas situacións de aula que se xeneran
Traballos tutelados Partindo do traballo de investigación, o alumnado terá que realizar unha proposta de intervención para un aula ordinaria. A intervención está orientada a intentar subsanar ou previr todas aquelas situacións que poidan xerar a exclusión de calquera estudante.
Aprendizaxe colaborativa Durante o desenvolvemento da materia o alumnado terá que realizar actividades en pequeno grupo
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes