Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Teaching Diagnosis |
Learning aims |
Identifying Data | 2017/18 | |||||||||||||
Subject | Teaching Diagnosis | Code | 652G02039 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences | ||
Definir modelos e instrumentos de un diagnóstico pedagógico A6 | A11 A20 A21 A22 |
B5 B6 |
|
Diseñar el procedimiento de diagnóstico y qué miden A4 | A1 A2 A3 A4 A6 A7 |
B1 B6 B9 B14 B17 B18 B21 B22 B23 B24 B25 |
|
Cooperar en equipo para definir los procesos de un diagnóstico pedagógico en la escuela B6 | B5 B6 B13 B22 B24 |
C1 C3 C4 C5 C7 |
|