Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Didáctica da educación para a saúde |
Avaliación |
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da educación para a saúde | Código | 652G02041 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias | Descrición | Cualificación |
Proba mixta | A1 A2 A5 A6 A7 A17 A25 A26 A27 B3 B9 B21 B23 C1 | Valoraranse os resultados obtidos nunha proba escrita que integrará preguntas abertas de semidesenvolvemento. A súa realización é obrigatoria só para os estudantes non presenciais e para superala cómpre acadar o 50% da calificación indicada. |
50 |
Traballos tutelados | A2 A4 A5 A6 A14 A16 A17 A22 A23 A26 A29 A30 B2 B4 B9 B12 B15 B17 B18 B22 B25 C1 C3 C7 C8 | Valorarase a adquisición de habilidades e destrezas asociadas a este tipo de metodoloxía que pretende promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes a nivel individual. A súa realización é obrigatoria e para superala cómpre acadar o 50% da calificación indicada. | 25 |
Presentación oral | A16 A17 B1 B3 B4 B8 B9 B16 B24 C1 | Valorarase a exposición oral realizada con axuda das TIC do traballo titelado elaborado. A súa realización é obrigatoria e para superala cómpre acadar o 50% da calificación indicada. | 10 |
Aprendizaxe colaborativa | A1 A7 A14 A27 A28 B5 B6 B7 B14 B17 B19 C4 | Valorarase a participación nas tarefas realizadas na aula e a elaboración de material que trate a análise e interpretación das situacións obxecto de estudo. A súa realización é obrigatoria e para superala cómpre chegar ao 50% da calificación indicada e entregar as tarefas nas datas indicadas. | 15 |
Observacións avaliación | |||
Nota. No caso de que non se asista ao 80% das sesións, o alumno/a terá obrigatoriamente que realizar, ademais da proba mixta e dos traballos tutelados, unha proba de análise e interpretación das situación obxecto de estudo.
|
|