Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Primaria
 Subjects
  Values and Education for Equality
   Learning aims
Learning outcomes Study programme competences
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período de 6-12, no contexto familiar, social e escolar. Coñecer as propostas e desenvolvementos actuais baseado na aprendizaxe de competencias. Analizar e comprender os procesos educativos na aula e fóra de ela relativos ao período 6-12. Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula. Mostrar habilidades sociais para entender ás familias e facerse entender por elas. Analizar e incorporar de forma crítica as cuestións máis relevantes da sociedade actual que afectan á educación familiar e escolar: impacto social e educativo das linguaxes audiovisuais e das pantallas; cambios nas relacións de xénero e interxeracionais; multiculturalidade e interculturalidade; discriminación e inclusión social e desenvolvemento sustentable. Formular e resolver problemas vinculados coa vida cotiá. Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes 6-12 anos. Promover o traballo cooperativo e o traballo e esforzo individuais. Promover accións de educación en valores orientadas á preparación dunha cidadanía activa e democrática. Coñecer e abordar situacións escolares en contextos multiculturais. Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación educativa e ser capaz de deseñar proxectos de innovación identificando indicadores de avaliación. Abordar e resolver problemas de disciplina. A1
A5
A7
A11
A12
A13
A14
A15
A19
A20
A22
A23
A40
A67
B21
B25
Aprender a aprender. Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo. Traballar de forma autónoma con iniciativa. Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. Capacidade para elaborar discursos coherentes e organizados loxicamente. Capacidade de selección, de análise, de avaliación e de utilización de distintos recursos na rede e multimedia. Capacidade para traballar en equipo de forma cooperativa, para organizar e planificar o traballo, tomando decisións e resolvendo problemas, tanto de forma conxunta como individual. Capacidade para utilizar diversas fontes de información, seleccionar, analizar, sintetizar e extraer ideas importantes e xestionar a información. Capacidade crítica e creativa na análise, planificación e realización de tarefas, como froito dun pensamento flexible e diverxente. Capacidade de análise e de autoavaliación tanto do propio traballo como do traballo en grupo. Compromiso ético para o exercicio das tarefas docentes. Compromiso ético para o exercicio das tarefas docentes. A17
A23
A34
A35
B1
B3
B4
B5
B6
B8
B12
B14
B15
B16
B17
B18
B19
B20
B22
B23
B24
C4
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. C1
C4
C6
C7
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes