Guia docenteCurso
Facultad de Ciencias de la Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Asignaturas
  Diseño y desarrollo de la acción socioeducativa
   Evaluación
Metodologías Competéncias Descripción Calificación
Trabajos tutelados A9 A10 A11 A13 A20 B1 B2 B5 C1 C4 Trabajo en equipo: estudio de caso

Criterios de evaluación:
- Informe: adecuación a los requisitos de estructura e contenido, y elaboración de la información.
- Anexos: organización e análisis de datos (resúmenes).
- Trabajo de campo (cantidad y pertinencia de la recojida de datos, número de componentes del equipo, complejidad/diversidad de los datos).
45
Análisis de fuentes documentales A1 A2 A9 A10 A11 B1 Examen sin material que permite examinar ideas procedentes de las fuentes documentales, establecer conexiones entre contenidos, dar razones y argumentar e diseñar una acción socioeducativa a partir de un caso.

Criterios de evaluación:
- Definición de conceptos: mencionando aspectos claves.
- Explicación de conceptos: presentación razonada de las características o implicaciones relacionadas con los conceptos.
- Relación fundamentada entre contenidos de las propuestas o de los diferentes proyectos ofreciendo información sobre las razones de los vínculos.
- Acción socioeducativa coherente con el caso y con las decisiones metodológicas.
45
Aprendizaje colaborativo A1 A2 A6 A9 A10 A11 A13 C1 Dossier de grupo (10%)
Criterios de evaluación:
- análisis de la información
- presentación de la información
- número de trabajos incluidos
10
 
Observaciones evaluación

Calificación final: Tanto el examen como el trabajo de estudio de caso tienen que ser calificados con nota mínima de 5 paara poder considerarse aptos.  

Integridad académica:

Os contidos incluidos nos traballo deben estar
apropiadamente referenciados ao longo do texto e no apartado de
referencias usando as normas APA 6ª edición. O texto literal debe declararse
usando as normas APA 6ª edición. No parafraseo deben figurar as fontes
orixe das ideas que se reelaboran. A presenza de fontes no traballo é un signo de credibilidade que é requisito imprescindible para
demostrar excelencia académica.

Recoméndase consultar:

www.suagm.edu/umet/biblioteca/pdf/GuiaRevMarzo2012APA6taEd.pdf

http://www.ugr.es/~plagio_hum/0401Prevencion.htm

Política antiplaxio:

As citas e referencias a calquera tipo de texto deben
declararse. O uso de texto literal ou ideas de outros autores ou autoras
parafraseadas sen declarar a fonte supón o suspenso do traballo en
aplicación do artígo 14.4 da normativa académica de avaliacións,
cualificacións e reclamacións, aprobada polo Consello de Goberno do 19 de
decembro de 2013, na que se indica que “na realización de traballos, o plaxio e
a utilización de material non orixinal, incluído aquel obtido a través de
internet, sen indicación expresa da súa procedencia e, se é o caso, o permiso
do seu autor/a, poderá ser considerada causa de cualificación de suspenso na
actividade".

Debe consultarse:

http://www.ugr.es/~plagio_hum/

http://blogbibliotecas.mecd.gob.es/2015/01/22/plagio-academico

Prazo de Admisión de propostas para o traballo tutelado:

Non serán admitidas propostas para o traballo de estudo de caso unha vez rematado o prazo de admisión fixado na documentación complementaria que será entregará na clase.

Composición dos grupos e traballo:

Nas tarefas en grupo, incluído o traballo tutelado, a avaliación de cada membro variará en función da asistencia a clase, as sesións obrigatorias de seguimento e en función da implicación no proceso. Ao longo da realización do traballo e nas diversas convocatorias de avaliación ponde darse variacións na composición dos grupos e no número de compoñentes se, a criterio da profesora, así se asegura a elaboración apropiada do mesmo. 

Asistencia:

Cunha asistencia inferior o 80% das clases presenciais non contará a nota da aprendizaxe colaborativa. 

É obrigatoria a asistencia do alumnado ao 80% das sesións. Se non alcanza dito porcentaxe e non realiza a proba de exame nin o estudo de caso a cualificación final do estudante na primeira oportunidade será NON PRESENTADO.

Se realiza o exame sen superar o requisito de asistencia, a cualificación final del alumnado será de 50% para o exame e 50% para o traballo de estudo de caso. Nestos casos o alumnado ten que falar coa profesorado sobre as condicións de realización do traballo.

Dispensa académica de exención de asistencia:

Aqueles alumnos/as con dispensa académica de exención de asistencia serán avaliados a través de traballo e exame individual, igual que aqueles que non cumpran a asistencia do 80% das clases. A nota final será de 50% para o exame e 50% para o traballo de estudo de caso. Será necesario unha nota igual ou superior a 5 sobre 10 para aprobar a materia. Nestos casos o alumnado ten que falar coa profesorado sobre as condicións de realización do traballo.

Linguaxe non discriminatoria:

É obrigatorio o uso dunha linguaxe correto, respectuoso e inclusivo, evitando termos discriminatorios relativos a xénero, a etnia, a procedencia social, a diversidade funcional, a orientación sexual, etc. O non cumplimento deste requisito acarreará consecuencias negativas na nota de ata un punto menos.

Transversalidade de xénero e interculturalidade:

Será valorada positivamente a consideración de cuestións inclusivas en materia de xénero e interculturalidade.

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes