Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Asignaturas
  Socioloxía
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
Realización adecuada das tarefas: neste sentido, enténdese que unha realización adecuada ou correcta inclúe unha entrega puntual dos traballos, e que estes se realizaron a computador. Ademais, cando teñas que redactar o exame final este debe aparece ben estruturado e redactado e sen faltas de ortografía. A1
A2
A3
A4
A5
A6
A8
A9
A10
A11
A13
A20
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C4
C6
C7
C8
Organización adecuada do tempo: que aprendas a distribuír e priorizar tarefas, para non ter que facer as cousas no último minuto, ou ter que expor en clase sen preparar ben o tema. B1
B6
C6
Desenvolvemento de habilidades interpersoais: refírome á capacidade de traballar en equipo, que che obrigará a coordinarche cos teus compañeiros, a resolver conflitos, a ceder e negociar. B3
B5
B6
C1
Xestión de problemas: sen dúbida terás que solucionar dificultades de diverso tipo, porque quizá non atopes sempre o texto que queres na Biblioteca, e terás que ver como o resolves... A20
B1
B3
C6
C7
Desenvolvemento de habilidades lingüísticas: a comunicación e a expresión oral quizais resultarache algo difícil en ocasións, pero é necesario adestrarse... B6
C1
C7
Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. A1
A2
A3
A4
A5
A6
A8
A9
A10
A11
A13
A20
B1
B2
B4
B5
C4
C6
C8
Analizar as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa. A1
A3
A5
B5
Identificar e analizar os factores contextuales que afectan os procesos de intervención socioeducativa. A5
A8
A11
A20
B4
B5
B6
C4
Seleccionar diferentes métodos e técnicas para a planificación e avaliación de programas e servizos. A6
A9
A13
B2
B3
B4
B6
C1
C6
Detectar factores de vulnerabilidade, de exclusión e de discriminación social que dificulten a inclusión social, escolar e laboral de persoas e colectivos. A4
A5
A8
A20
B1
B3
B4
C4
Deseñar e desenvolver proxectos, programas e servizos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario. A6
A9
A10
A11
A13
A20
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C1
C4
C6
C8
Analizar, difundir, xestionar, orientar e desenvolver procesos de promoción cultural. A10
A11
A20
B1
B2
B5
B6
C1
C4
Observar, analizar, interpretar, facilitar e favorecer procesos de mediación social, cultural e educativa. A11
A20
B1
B5
C4
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes