Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Asignaturas
  Educación ambiental e cultura da sustentabilidade
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias do título
A7 Aplicar metodoloxías educativas e dinamizadoras da acción socioeducativa. A7
A9 Deseñar e desenvolver proxectos, programas e servizos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario. A9
B2 Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa. B2
B3 Xerar a cultura profesional colaborativa, fomentando o traballo en rede e integrándose en grupos interdisciplinares con iniciativa e responsabilidade. B3
B6 Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. B6
A10 Analizar, difundir, orientar e desenvolver procesos de promoción cultural. A10
A1 Coñecer os campos da educación social e recoñecer novos ámbitos emerxentes. A1
A5 Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. A5
A6 Seleccionar diferentes métodos e técnicas para a planificación e avaliación de programas e servizos. A6
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. C4
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. C6
A11 Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. A11
A18 Dirixir e coordinar planos e proxectos socioeducativos. A18
A20 Desenvolver unha disposición favorable ao traballo en contornos multiculturais e plurilingüísticos. A20
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. C3
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. C8
A2 Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. A2
A3 Analizar as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa. A3
A4 Distinguir os estadios evolutivos das persoas, e interpretar as súas implicacións educativas. A4
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. C1
A8 Detectar factores de vulnerabilidade, de exclusión e de discriminación social que dificulten a inclusión social, escolar e laboral de persoas e colectivos A8
A12 Mediar en situacións de risco e conflito. A12
A13 Deseñar e levar a cabo proxectos de investigación elementais aplicables aos diferentes campos de intervención. A13
B1 Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. B1
Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión. B5
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes