Resultados de aprendizaxe |
Competencias do título |
A7 Aplicar metodoloxías educativas e dinamizadoras da acción socioeducativa. |
A7
|
|
|
A9 Deseñar e desenvolver proxectos, programas e servizos nos diferentes campos de intervención profesional promovendo a participación e o desenvolvemento comunitario.
|
A9
|
|
|
B2 Redactar e presentar informes técnicos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento básico que contribúa a regular a acción socioeducativa.
|
|
B2
|
|
B3 Xerar a cultura profesional colaborativa, fomentando o traballo en rede e integrándose en grupos interdisciplinares con iniciativa e responsabilidade. |
|
B3
|
|
B6 Adquirir e dominar habilidades comunicativas que permitan transmitir información, ideas e propostas a diversas audiencias. |
|
B6
|
|
A10 Analizar, difundir, orientar e desenvolver procesos de promoción cultural. |
A10
|
|
|
A1 Coñecer os campos da educación social e recoñecer novos ámbitos emerxentes.
|
A1
|
|
|
A5 Identificar e analizar os factores contextuais que afectan os procesos de intervención socioeducativa. |
A5
|
|
|
A6 Seleccionar diferentes métodos e técnicas para a planificación e avaliación de programas e servizos. |
A6
|
|
|
C4 Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
|
|
C4
|
C6 Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
|
|
C6
|
A11 Observar, analizar, interpretar procesos de mediación social, cultural e educativa. |
A11
|
|
|
A18 Dirixir e coordinar planos e proxectos socioeducativos. |
A18
|
|
|
A20 Desenvolver unha disposición favorable ao traballo en contornos multiculturais e plurilingüísticos. |
A20
|
|
|
C3 Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. |
|
|
C3
|
C8 Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|
|
C8
|
A2 Comprender os supostos e fundamentos históricos, pedagóxicos, psicolóxicos e sociolóxicos da acción socioeducativa e os seus ámbitos de actuación, valorando as súas implicacións. |
A2
|
|
|
A3 Analizar as políticas de benestar social e a lexislación que sustentan os procesos de acción socioeducativa. |
A3
|
|
|
A4 Distinguir os estadios evolutivos das persoas, e interpretar as súas implicacións educativas. |
A4
|
|
|
C1 Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
|
|
C1
|
A8 Detectar factores de vulnerabilidade, de exclusión e de discriminación social que dificulten a inclusión social, escolar e laboral de persoas e colectivos |
A8
|
|
|
A12 Mediar en situacións de risco e conflito. |
A12
|
|
|
A13 Deseñar e levar a cabo proxectos de investigación elementais aplicables aos diferentes campos de intervención. |
A13
|
|
|
B1 Elaborar, analizar, sintetizar, valorar e transmitir criticamente a información. |
|
B1
|
|
Capacidade de mostrar actitudes coherentes coas concepcións éticas e deontolóxicas propias da profesión. |
|
B5
|
|