Teaching GuideTerm
Faculty of Educational Studies
  Home | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Subjects
  Education of Unprotected Children and Social Conflict
   Assessment
Methodologies Competencies Description Qualification
Student portfolio A1 A2 A3 A5 A8 A9 A14 A16 A20 B2 Dossier ordenado por seccións, debidamente identificadas, paxinadas e cun índice introdutorio que conterá a parte máis significativa do roceso aprendizaxe realizadas polo alumnado ao longo do semestre, e que será concretado ó final de cada núcleo temático. É froito do traballo tutelado e continuo en torno ós diferentes núcleos temáticos que se iniciarán na aula pero que requirirá do traballo autónomo do alumnado, atendendo ás indicacións que se proporcionarán a través de atención personalizada da profesora ós distintos grupos. 20
Case study A1 A2 A3 A5 A7 A8 A9 B2 B3 B4 C4 Tendo como referencia a bibliografía e as actividades desenvolvidas na aula, e coas orientacións que a profesora estime oportunas, deseñarase en grupo, un proxecto educativo individualizado ou grupal que, desde a pedagoxía crítica, sitúe no seu núcleo a educación de menores en desprotección e conflito social.
As datas para o seu desenvolvemento e sesións de titoría contempladas para este fin, serán acordadas na aula, a proposta da profesora. Ademais de ser incluído no Portafolios, cada grupo expoñerá o seu proxecto co obxeto de compartilo e sometelo a debate e valoración.
7
Mixed objective/subjective test A2 A3 A5 A8 Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe ao remate do curso, na que o alumnado deberá dar resposta ás cuestións formuladas a través dun marco global e integrado dos diferentes núcleos temáticos contemplados nesta guía docente. 70
Oral presentation B3 B2
Presentación dun proxecto de acción socieducativa, tendo como grupo destinatario rapazas e rapaces en desprotección social.
3
 
Assessment comments














Criterios de avaliación.

Comprensión das ideas básicas,  dominio
conceptual, uso de diferentes fontes de información na elaboración das
respostas, rigurosidade, profundidade e coherencia, orixinalidade e pertinencia
das relacións, argumentación/fundamentación.

Estilo lingüístico: claridade, corrección lingüística, síntese, e orde na estrutura e na
presentación oral/escrita.

Opcións
en función do grao de asistencia.

OPCIÓN A. Para o alumnado que asiste/participa nas actividades de aula (asistencia superior ó 80%):

a) Elaboración dun portafol grupal no que se recollerána unha
selección das propostas relacionadas coa lectura e análise de materias
diversos, as notas relativas ós grupos de discusión e as sesións
maxistrais (20%).

b) Deseño e Presentación oral dun Proxecto coeducativo que será exposto na aula (10%).

c) Exame sen material sobre os contidos da materia (70%).

OPCIÓN B. Para o alumnado que non asiste/participa das actividades de aula (asistencia inferior ó 80%):



a) Exame: Proba mixta sobre os contidos da materia (80%). No mesmo exame
se formulará unha pregunta referida a unha obra de lectura que será
notificada en Moodle no mes de marzo (20%).

Na impresión dos traballos e a súa encuadernación teránse en conta criterios de sostenibilidade.


En calquera das dúas opcións é preciso contestar, cando menos
parcialmente, a tódalas cuestións formuladas (en caso contrario a
cualificación será de Suspenso), e obter unha avaliación favorable en
cada unha das partes da materia. No caso de non ser así, a cualificación
en Actas será a da parte suspensa en base 10.

O alumnado con
recoñecemento oficial de
dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de
asistencia, deberá acudir a titorías para fixar as sesións interactivas e
expositivas nas que poderá estar presente co fin de determinar os
traballos sustitutorios, se fose o caso. Nesta titoría será informado do
procedemento de avaliación que será o que resulte máis a2caído en
función da súa presencia/ausencia nas sesións interactivas."

Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes