Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Asignaturas
  Educación de persoas adultas e maiores
   Contidos
Temas Subtemas
1. PERSPECTIVAS ACTUAIS DA EDUCACIÓN DE PERSOAS ADULTAS: Concepcions, finalidades e ámbitos da educación de persoas adultas
1.1. Buscando unha definición de Educación de Persoas Adultas: obxectivos e funcións
1.2. Fundamentos psicolóxicos: Cómo aprenden as persoas adultas.

2. FUNDAMENTOS PEDAGÓXICOS DA EDUCACIÓN DAS PERSOAS ADULTAS 2.1. Xustificación histórica.
2.2. Aportación da Educación Permanente á Educación das Persoas Adultas.
2.3. Andragoxía
2.4. O modelo social da Educación das Persoas Adultas
3. POLÍTICA E MODELOS ORGANIZATIVOS DAS PERSOAS ADULTAS 3.1. Políticas educativas e educación de persoas adultas.
3.2. Criterios e modelos para a análise das diferentes políticas da educación das persoas adultas.
3.3. Modelos organizativos.
3.4. Internacionalización das políticas educativas das persoas adultas.
4. MODELOS DE EDUCACIÓN DE PERSOAS ADULTAS 4.1. A investigación positivista/empirista e o modelo técnolóxico
4.2. A perspectiva hermenéutica e o modelo intepretativo
4.3. A perspectiva crítica e a racionalidade emancipatoria
4.4. Limitacións da perspectiva crítica: O modelo radical.
5. EDUCACIÓN E ENVELLECEMENTO 5.1. A evolución sociohistórica na conceptualización do envellecemento.
5.2. O envellecemento dende a perspectiva de xénero.
5.3. Modelos nos coidados e repercusions nas mulleres como principais cuidadoras.
5.4. A inclusión dixital das persoas maiores nun contexto dixitalizado.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes