Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Asignaturas
  Métodos de investigación
   Avaliación
Metodoloxías Competencias Descrición Cualificación
Discusión dirixida A5 B1 Para realizar esta tarefa débese ter en conta o seguinte:
a-formaranse grupo pequenos non máis de 5 persoas;
b-se traballará con materiais que presentará o profesor en clase;
c-el material sempre será complemento de conceptos presentados nas sesións maxistrais;
d-cada grupo elixirá un voceiro. A función da devandita figura é de presentar e defender as ideas do grupo. O profesor vixiará que cada vez que se realice a devandita metodoloxía non sexa sempre o mesmo voceiro;
e-a figura de moderador realizaraa o profesor,
y-está actividade compleméntase cando se entregue, despois de realizala, cun esquema das ideas principais do material (presentado polo profesor) ao profesor.

Concretamente, realizaranse catro discusións dirixidas. Cada unha delas vale dous puntos. Senón se ten algunha discusión realizada, automaticamente, non se obtería os puntos asignados a esta metodoloxía.

Esta entrega sempre é Ao FINAL DA CLASES NA QUE SE REALICE ESTA METODOLOXÍA. NUNCA SE ENTREGARÁ ESTA ACTIVIDADE: NA CUADRÍCULA DO PROFESOR, NIN POR CORREO ELECTRÓNICO, NIN NO DESPACHO DO PROFESOR FOSE DO HORARIO DE CLASE.
8
Obradoiro B2 C1 C2 Esta metodoloxía levarase a cabo cando se desenvolva o tema 6. O contido deste tema realizarase a finais do mes de abril e/ou no mes de maio (todo depende de como se desenvolva os temas anteriores). No tema 6, o profesor realizará algún problema de resolución de problemas estatísticos para que o estudante observei o proceso. Polo tanto, neste proceso suprímese as clases expositivas e interactivas e todo o alumnado da materia debe asistir obrigatoriamente. Xa que, o profesor propoñerá ao estudiantado unha serie de problemas estatísticos que terá que resolver en clase, por medio de saídas ao encerado onde o estudante expoñerá a resolución desta práctica guiada.La asistencia e realización de todos estes problemas equivale a adquirir 15 puntos. Se o alumnado non asiste algunha desas clases, automaticamente, no adquirirá os 15 puntos.

Para a avaliación desta actividade terase en conta: o desenvolvemento da actividade, a axilidade na súa realización, a presentación, etc.

AO FINAL DA CLASES NA QUE SE REALICE ESTA METODOLOXÍA ENTREGARASE TODAS AS PRACTICAS REALIZADAS. NUNCA SE ENTREGARÁ ESTA ACTIVIDADE: NA CUADRÍCULA DO PROFESOR, NIN POR CORREO ELECTRÓNICO, NIN NO DESPACHO DO PROFESOR
15
Aprendizaxe colaborativa A11 A13 C6 C8 Como é unha metodoloxía para observar a aprendizaxe de cada estudante. Por iso, o estudante tendá que:conocer e manexar os ordenadores. Nesta metodoloxía convértese nun instrumento moi importante de avaliación, xa que o alumno para desenvolver outras metodoloxías aquí expostas, terá que optimizar a súa propia aprendizaxe e o do resto do grupo.
Como é complemento a outras metodoloxías aplicarase un punto sobre as seguintes tarefas: analisis de fontes documentales,discursion dirixida e obradoiro. Tamén, hai que ter en conta que para que se compute o punto a cada unha desas metodoloxías se debe cumprir os requisitos desas metodoloxías descriptos nesta avaliación, como son: a capacidade de traballo individual, capacidade de traballo en equipo, coñecementos xerais básicos, capacidade de sintesis e análise, capacidade de aplicar os coñecementos das sesións maxistrais á práctica, capacidade para xerar novas ideas (innovación e creatividade), capacidade crítica e autocrítica, toma de decisións, comunicación oral e escrita e habilidades de investigación.
20
Análise de fontes documentais C4 Dentro da investigación educativa, o estudante ten que coñecer e familiarizarse coas bases de datos nas que lles permita a busca de información.

Para iso, o profesor o primeiro día de clases sinalará ao alumnos os días concretos nos que se realizará a actividade de actividades de busca e consulta. Para iso, o alumnado deberá traer ordenador para poder seguir as explicacións do profesor.

DURANTE A SESIÓN PROPOÑERASE UNHA SERIE DE ACTIVIDADES QUE SERÁN ENTREGADAS Á PROFESORA AO FINALIZAR CADA SESIÓN CON CADA GRUPO INTERACTIVO
3
Proba mixta A5 A6 A11 A13 B1 B2 B5 B6 C1 C2 C3 C4 C6 C8 O exame da convocatorias ou a proba de resposta múltiple consta de dúas partes:

1-Parte teórica dividida á súa vez en dúas partes:
a)una primeiro, denominada "Teoria pura", constará dun número de items de resposta aberta. Unha pregunta cunha resposta incorrecta resta unha pregunta cunha resposta correcta. Esta parte apróbase cando se alcanza unha puntuación de 10 sobre 18 puntos que é a puntuación máxima que se alcanza aquí.
b)la segunda parte, denominada "Teoría práctica", constará dun resumo dun articulo de investigación cualitativo ou cuantitativo no que o estudante debe responder a unha serie de preguntas de resposta múltiple. Unha pregunta cunha resposta incorrecta resta unha pregunta cunha resposta correcta. Esta parte apróbase cando se alcanza unha puntuación de 10 sobre 18 puntos que é a puntuación máxima que se alcanza aquí.

IMPORTANTE ESTA PARTE TEÓRICA (coas dúas subprobas) CONSIDÉRASE SUPERADA CANDO SE SUPERAN AS DOUS PARTES EN CADA UNHA DELAS ALCÁNZASE UN 10 SOBRE 18. SE SE SUSPENDE UNHA DESTAS PARTES SUSPÉNDESE A PARTE TEÓRICA (non se garda nota de ningunha parte, en ningunha convocatoria, se se suspende).

2-Parte estatística. Esta parte consta de varios problemas estatísticos. Esta parte apróbase cando se alcanza unha puntuación de 10 sobre 18 puntos que é a puntuación máxima que se alcanza aquí.

NOTA ACLARATORIA.

SE NON SE ALCANZA NA PARTE TEÓRICA UN 10 E NA PARTE ESTATÍSTICA OUTRO 10 (TENDO EN CANTA QUE A PUNTUACIÓN MÁXIMA ALCANZADA É DE 36 NA PARTE TEÓRICA E 18 NA PARTE PRÁCTICA NON SUESTE GARDA A NOTA DA PARTE APROBADA. O ESTUDANTE SUSPENDEU O EXAME. O ESTUDANTE TERÁ QUE IR Á SEGUINTE CONVOCATORIA COAS DÚAS PARTES E TERNER EN CONTA AS PARTICULARIDADES DESTAS.


A DATA DOS EXAMÉNS DAS CONVOCARTORIAS ESTÁN MARCADOS POR XUNTA DE FACULTADE POLO TANTO NON SE MOVEN

BAREMO A TER EN CONTA:

a)10 PUNTOS A 12 PUNTOS EQUIVALE A UN APROBADO (5-6). Concretamente, 10 e 11 puntos equivale a un cinco; 12 puntos equivale a un seis.

b)13 PUNTOS A 15 PUNTOS EQUIVALE A UN NOTABLE (7-8). Concretamente, 13 e 14 puntos equivale a un sete; 15 puntos equivale a un oito.

c)16 PUNTOS A 18 PUNTOS EQUIVALE A UN SOBRESAÍNTE (9-10). Concretamente, 16 e 17 puntos equivale a un nove; 18 puntos equivale a un 10
54
 
Observacións avaliación
Na avaliación da materia (exposta no apartado da guía docente, denominado;"Paso 7: Avaliación") terase en conta antes de nada o seguinte:

ALUMNADO QUE SE MATRICULA POR PRIMEIRA VEZ NESTA MATERIA.Este alumnado ten as seguintes opcións de evaluación:
a)ESTUDIANTES QUE ASISTAN SEMPRE A CLASE (considéranse que asisten un 80%, isto equivale a non ter máis de 3 faltas sen xustificar. Xustifícase as faltas médicas (con xustificante correctamente cuberto por un médico colexiado) e as faltas por un traballo (con xustificante correctamente cuberto no traballo onde se xustifique que en horas de clase se está a traballar). 
Nunca se poderá realizar as actividades fóra de aula. Para isto o profesor en clases solicitará aos alumnos que asine unha folla tanto á entrada de clases como á salida.
La avaliación destes alumnos ten en conta o seguinte: 1-A "participación en clase", na medida que a intervención activa en clase permita ao profesor facerse unha mellor idea dos coñecementos, as dúbidas e inquietudes dos alumnos. A información adquirida, por parte do profesor, con este procedemento intégrase coa obtida polo resto de procedementos utilizados, e con iso preténdese conseguir unha valoración máis individualizada e completa; 2-a través das seguintes metodoloxías: "discusión dirixida" (8 sobre 100puntos), "obradoiro" (15 sobre 100puntos), "aprendizaxe colaboradora" (20 sobre 100puntos) e "analise de fontes documentais" (3 sobre 100 puntos) o estudante alcanzará unha puntuación de 46 sobre 100.Los alumnos alcanzarán estes puntos como máximo se cumpres os seguintes requisitos: a-débese entregar todo o material, por exemplo, se se establece catro discusións dirixidas e o alumno (sempre que xustifique a ausencia e non supere o 80%de ausencias a clase) non presenta máis que dous a puntuación máxima alcanzada sería, nesta metodoloxía, non alcanzaría ningunha puntuación. Esta explicación é aplicable a todas as metodoloxías deste apartado. b-para alcanzar a puntuación máxima de cada metodoloxía non se terá en conta só se se entrega o material ou non. Terase en conta varios factores como: a capacidade de traballo individual, capacidade de traballo en equipo, coñecementos xerais básicos, capacidade de sintesis e análise, capacidade de aplicar os coñecementos das sesións maxistrais á práctica, capacidade para xerar novas ideas (innovación e creatividade), capacidade crítica e autocrítica, toma de decisións, comunicación oral e escrita e habilidades de investigación. 
TODO ISTO OBSERVARA O PROFESOR AO LONGO DAS CLASES INTERACTIVAS (non hai que esquecer que moitas destas metodoloxías se elaborasen e desenvolvesen nas devanditas clases). Por tal motivo nesas clases o profesor tomará as observacións pertinentes 
3-El exame da convocatorias ou a proba de resposta múltiple consta de dúas partes. A puntuación que se pode alcanzar é de 54 puntos:a-Parte teórica dividida á súa vez en dúas partes: unha primeira, denominada "Teoría pura",constará dun número de items de resposta aberta. Esta parte apróbase cando se alcanza unha puntuación de 10 sobre 18 puntos que é a puntuación máxima que se alcanza aquí. A segunda parte, denominada "Teoría práctica";constará dun resumo dun articulo de investigación cualitativo ou cuantitativo no que o estudante debe responder a unha serie de preguntas de resposta múltiple. Esta parte apróbase cando se alcanza unha puntuación de 10 sobre 18 puntos que é a puntuación máxima que se alcanza aquí IMPORTANTE ESTA PARTE TEÓRICA CONSIDÉRASE SUPERADA CANDO SE SUPERAN AS DOUS PARTES CUN DEZ EN CADA UNHA DELAS. SE SE SUSPENDE UNHA DESTAS PARTES SUSPÉNDESE A PARTE TEÓRICA.
 BAREMO A TER en conta (só no caso de estudantes que se matriculan por primeira vez nesta materia e asisgten sempre a clase): 10 PUNTOS A 12 PUNTOS EQUIVALE A UN APROBADO (5-6). Concretamente, 10 e 11 puntos equivale a un cinco; 12 puntos equivale a un seis.13 PUNTOS A 15 PUNTOS EQUIVALE A UN NOTABLE (7-8). Concretamente, 13 e 14 puntos equivale a un sete; 15 puntos equivale a un ocho.16 PUNTOS A 18 PUNTOS EQUIVALE A UN SOBRESAÍNTE (9-10). Concretamente, 16 e 17 puntos equivale a un nove; 18 puntos equivale a un 10. 
b-Parte estatística. Esta parte consta de varios problemas estatísticos. Esta parte apróbase cun 10, polo tanto, esta parte puntua sobre 18 puntos. O baremo que dá a cada problema plasmarase no exame. 
 NOTA ACLARATORIA.

SE NON SE ALCANZA EN CADA UNHA DAS PARTES DA PARTE TEÓRICA UN DEZ E NA PARTE ESTATÍSTICA OUTRO DEZ, NON SE GARDA A NOTA DA PARTE APROBADA. O ESTUDANTE TERÁ QUE IR Á SEGUINTE CONVOCATORIA COAS DÚAS PARTES E TER EN CONTA AS PARTICULARIDADES DESTAS. MOI IMPORTANTE: SE O ALUMNO SUSPENDE O EXAME MARCADO PARA A CONVOCATORIA DE XUÑO COMO TODAS AS PRACTICAS REALIZADAS E VALORADAS NAS CLASES INTERACTIVAS NON SE LLES GARDA AS PUNTUACIÓNS ALCANZADAS NAS DEVANDITAS ACTIVIDADES PARA AS SEGUINTES CONVOCATORIAS A ESTES ALUMNOS QUE SUSPENDEN O EXAME DE XUÑO CON PRACTÍCALAS RELIZADAS AO LONGO DO CURSO. 
O EXAME DA CONVOCATORIA DE XULLO DESE MESMO CURSO ACADÉMICO PUNTUARÁ SOBRE 100 PUNTOS. Isto quere dicir, os alumnos deben alcanzar a seguinte puntuación: a)Parte teórica, inclúe a parte denominada "Teoría pura" e a parte denominada "Teoría Práctica" a puntuación máxima é de 10 en cada unha das partes. Ambas as dúas partes aprobarase cun 5. Se algunha das partes non se aproba cun cinco, considérase que o alumno suspende toda a parte teórica. b)Parte estatística a puntuación máxima é dun 10. Se se suspende algunha das dúas partes, anteriormente indicadas, o alumno suspenderá todo o exame (non se garda partes nin notas).
A DATA DOS EXAMÉNS DAS CONVOCATORIAS ESTÁN MARCADOS POR JUNTA DE FACULTAD POLO TANTO non SE MOVEN. 
PARA OS ALUMNOS QUE ASISTEN A CLASE E TEÑEN ALCANZADOS A FINAIS DO MES DE ABRIL (30 DE ABRIL) UNHA PUNTUACIÓN DAS CLASES INTERACTIVAS DE 46 PUNTOS. PODEN PRESENTARSE AOS EXAMÉNS PARCIAIS (DA TEORIA DE TEXTOS (PRÁCTICA) E PARTE ESTATÍSTICA (O PAREte PRACTICA). OS EXAMÉNS PARCIAIS REALIZARANSE CANDO SE CUMPRAN (TODAS;LOS SEGUINTES SITUACIÓNS: A-A materia que entraría na parte teórica e que corresponde ao que se imparte nas clases expositivas remátese de explicar en clase antes de maio. b-La materia que entraría na parte de textos e que corresponde ao que se traballa nas clases interactivas remátese de explicar en clase antes de maio. c-La materia que entraría na parte practica e que se explica en clase na última semana de abril e as semanas que corresponden de maio (segundo calendario académico) remate o último día de clases deste curso académico.

O profesor a finais de abril comentará en clases que alumnos teñen alcanzados os 46 puntos e se se cumpren todas as condicións anteriores. 
b) ESTUDANTES QUE NON ASISTAN SEMPRE A CLASE (considéranse que non asisten cando faltan máis dun 80%, é dicir, ten máis de tres faltas sen xustificar. Se jstifica as faltas médicas (con xustificante correctamente cuberto por un médico colexiado) e as faltas por un traballo (con xustificante correctamente cuberto no traballo onde se xustifique que en horas de clase se está a traballar. Tamén, estarían neste punto os alumnos, que teñan aprobado por el organo correspondente, a matrícula parcial. Estes alumnos deben presentar unha copia da resolución da devandita matrícula ao profesor);alumnos non teñen que realizar ningunha das prácticas marcadas nas clases interactivas, Son estudantes que directamente realizarán o exame de calquera das convocatorias. 
La PUNTUACIÓN CONSEGUIDA EN ESTE EXAMEN POR ESTOS ALUMNOS PUNTUARÁ SOBRE 100 PUNTOS. Esto quiere decir, los alumnos deben alcanzar la siguiente puntuación: a)Parte teórica, incluye la parte denominada "Teoría pura" y la parte denominada "Teoría Práctica" la puntuación máxima es de 10 en cada una de las partes. ambas partes se aprobará con un 5. Si alguna de las partes no se aprueba con un cinco, se considera que el alumno suspende toda la parte teórica. b)Parte estadística la puntuación máxima es de un 10. Si se suspende alguna de las dos partes, anteriormente indicadas, el alumno suspenderá todo el examen (no se guarda partes ni notas)
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes