Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Asignaturas
  Intervención psicolóxica nas discapacidades
   Contidos
Temas Subtemas
TEMA 1: CONCEPTUALIZACÍÓN DE DIVERSIDAD FUNCIONAL

1.1.- A diversidade funcional na sociedade actual.
1.2.- Orixes e evolución das diversas concepcións da discapacidade.
1.3.- As Clasificacións Internacionais.
1.4.- Programas de acción e estratexias de intervención
TEMA 2: INTERVENCIÓN EN EDUCACIÓN SOCIAL.

2.1.- A INTERVENCIÓN NA ACCIÓN SOCIAL.
2.2.- DELIMITACIÓN DE CONTEXTOS DE INTERVENCIÓN DO EDUCADOR SOCIAL NA DISCAPACIDADE
2.2.1. Intervención na discapacidade no ámbito familiar.
2.2.2. Intervención na discapacidade no ámbito socio-comunitario.
2.3. ENFOQUES DE INTERVENCIÓN PSICOPEDAGÓXICA
2.3.1.- Enfoque Conductista.
2.3.2.- Enfoque Cognitivo-Constructivista.
2.3.3.- Enfoque Ecolóxico.
TEMA 3: A DISCAPACIDADE FUNCIONAL INTELECTUAL 3.1.- CONCEPTUALIZACIÓN DE DIVERSIDADE FUNCIONAL COGNITIVA
3.2.- FACTORES ETIOLÓXICOS.
3.3.- OS INDICADORES PRINCIPAIS.
3.4.-TRASTORNOS/SÍNDROMES ASOCIADOS A DIVERSIDADE FUNCIONAL COGNITIVA.
3.5.- DESARROLLO COGNITIVO Y ORGANIZACIÓN DE LOS PROCESOS INTELECTUALES.
3.6.- ASPECTOS PSICO-EMOCIONAIS.
3.7.- DIFICULTADES DE ADAPTACIÓN SOCIAL.
TEMA 4: OS TRASTORNOS DE ESPECTRO AUTISTA (TEA)
4.1.- CONCEPTUALIZACIÓN DOS TEA.
4.2.- TIPOS DE TRASTORNOS.
4.3.- DESCRIPCIÓN, ETIOLOGÍA, PREVALENCIA E CONCEPTO DE TEA.
4.4.- RECOMENDACIÓNS PREVIAS Á INTERVENCIÓN.
4.6.- ENFOQUES COGNITIVOS DE INTERVENCIÓN: PROGRAMAS DE "LECTURA DA MENTE".
TEMA 5: DIVERSIDADES FUNCIONAIS FÍSICAS, SENSORIAIS E OUTRAS
5.1.- AS DIVERSIDADES FUNCIONAIS FÍSICAS: DESCRIPCIÓN E TIPOS.
5.2.- DIVERSIDADES FUNCIONALES SENSORIALES: AUDITIVA, VISUAL, ETC.
5.3. OTRAS DIVERSIDADES FUNCIONAIS E NECESIDADES EDUCATIVAS ESPECIALES
5.4.- RECURSOS DE INTERVENCIÓN PARA O EDUCADOR.
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes