Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Desenvolvemento e prevención de condutas aditivas |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2015/16 | |||||||||||||
Asignatura | Desenvolvemento e prevención de condutas aditivas | Código | 652G03035 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias do título | ||
Coñecer e comprender as bases conceptuais e fundamentos teóricos da Psicoloxía do desenvolvemento | A1 A2 A3 A11 A14 A16 A17 |
B3 |
C2 C4 C8 |
Discriminar as diferenzas físicas, psicolóxicas e sociais no ser humano na infancia, adolescencia, aduletez e vellez. | A14 |
||
Estudar os cambios que se producen ao longo do ciclo vital do individuo co obxecto de optimizar o seu desenvolvemento psicolóxico, social e físico. | A8 A12 |
||
Analizar os principais factores intervintes, así como as pautas e liñas de actuación fundamentais nas distintas etapas do ciclo vital do ser humano. | A4 A5 |
B1 |
|
Valorar as aportacións da Psicoloxía do Desenvolvemento á intervención socioeducativa. | A8 |
B5 |
C6 C7 |
Planificar e avaliar iniciativas e intervencións socioeducativas de orde preventiva no eixo da Psicoloxía do desenvolvemento. | A7 A21 |
B2 B4 B6 |
C1 |
|