Guía DocenteCurso
Facultade de Ciencias da Educación
  Inicio | galego | castellano | english | A A |  
Grao en Educación Social
 Asignaturas
  Avaliación e diagnóstico de necesidades socioeducativas
   Contidos
Temas Subtemas
Bloque 1: Conceptualización do diagnóstico en educación 1.1. Algunhas definicións de Diagnóstico
1.2. Diagnóstico de necesidades socioeducativas
1.3. Modelos teóricos da avaliación de necesidades
Bloque 2: Dimensións do diagnóstico 2.1 Dimensións, ámbitos e áreas de actuación no diagnóstico
2.2 Dimensión socioambiental: familia, grupo de pares, barrio e comunidade
Bloque 3: A recollida de datos: técnicas e instrumentos 4.1 Clasificación das técnicas: proxectivas, subxectivas, psicométricas, sociométricas
4.2 Observación: instrumentos para a recollida de datos
4.3 Técnicas participativas de avaliación de necesidades
4.4 O informe diagnóstico: tipos de informe, estrutura e redacción
4.5 Competencias da/o profesional da Educación Social para lograr unha avaliación adecuada
Universidade da Coruña - Rúa Maestranza 9, 15001 A Coruña - Tel. +34 981 16 70 00  Soporte Guías Docentes